Meiden zouden jullie even mee willen kijken naar mijn kaartje..? Denken jullie dat mijn ei is geweest? Ik heb op dag 4 en 5 op dag 10,11 en 12 en op dag 16 positieve ovu testen gehad..? Gebruik overigens Matcare en Sensitest... http://www.fertilityfriend.com/home/23b344
Zijn het wel echte positieve testen of blinkt er een uit? Volgens mij kun je namelijk niet zoveel positieve testen hebbenn. Ik weet niet of je er al ervaring mee hebt, maar ik dacht in het begin ook: die is poisitief en die ook, zag het verschil niet. Totdat k afgelopen woensdag een hele andere had (Knal). Ik zou nog even doortesten denk ik en je temp is ook nog niet omhoog, dus ook een teken dat hij nog niet geweest is.
Zo kijkende naar je kaartje zie ik nog geen eisprong. Je hebt wel erg veel positieve testen in de ze cyclus. Ook al zo snel na je menstruatie. Heb je normaal een korte cyclus?
Meiden in mijn album staan de positieve testen... Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen...Vorige cyclus was 21 dagen. Ik dacht zelf mijn ei te hebben gehad op dag 13? Mijn temp ging omlaag en de dag erna 0,3 graden omhoog? En bleef 36.8 of werkt dat niet zo..?
Hoi Aylin, Je temp moet inderdaad wel omhoog gaan na je eisprong, maar het moet ook hoger zijn dan je gemiddelde basistemperatuur en dat is hoger dan 36,8 bij jou. Vandaar dat FF je nog geen kruis heeft gegeven....