hallo dames, ik ben nieuw hier op de site! ik wilde graag weten of andere meiden ook wel eens het zelfde voelen als ik of hebben gevoelt. ik heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad, en nou ben ik vanaf de dag erna tot nu toe steeds wat misselijk de hele dag. niet tot spuugend toe maar gewoon misselijk,zou dit kunnen komen doordat ik nu toch zwanger zou kunnen zijn? het is inieder geval iets wat ik niet eerder gevoelt heb!
hoi meis als je vrijdag je eisprong hebt gehad kan je nu helaas nog niet zwanger zijn, je eitje kan wel al bevrucht zijn, maar is dan nog niet ingenesteld. een innesteling is gemiddeld 5-7 dagen na je eisprong en je zit nu pas 2 dagen na je eisprong wel kan je van je eisprong je niet lekker voelen en zelfs misselijk worden en erge buikpijn hebben liefs Daantje
hoi meis thnxx voor je snelle reactie het word dus even 2 weken afwachten ,grrr, maar idd ik heb me zo nog niet eerder gevoelt,dus wie weet wel een goed teken! xxxx steef
maar als het eitje bevrucht word,is het dan ook zo dat je dan niet zwanger hoeft te worden,of is het juist zo dat je dan wel daardoor zwanger word? en daantje,ik zie dat jij nu 3 weken en 6 dagen zwanger bent,aller eerst proficiat,maar hoe wist jij zo snel al dat je zwanger bent? xxxxxxx steef
hey meiss dankjewel als je eitje bevrucht wordt hoeft niet te betekenen dat je zwanger bent.. als alle celdelingen en innesteling etc goedgaat dan ben je zwanger, maar er kan nog zoveel vantevoren fout gaan.. ik wist al 9 dagen na de eisprong dat ik zwanger was omdat ik me 'anders'dan anders voelde, en hele andere buikkrampen had.. liefs daantje
Grappig, Steef had precies t zelfde als ik deze week. Heb t nog niet eeder gehad en voelde me raar, misselijk, duizelig, pijn linksonder in mn buik en helemaal middenonder in mijn buik. Kan natuurlijk ook komen doordat je er zo mee bezig bent dat je je heel erg focust op alles wat je voelt. Enfin, over een paar weekjes weten we meer Liefs, Puk