Temperatuur na miskraam

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Saaaraaa, Feb 25, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Hoi,

Twee weken geleden een vmk gehad bij 6.4 weken. Zwangerschapstest was vorige week alweer negatief, dus het hcg zou er niet meer moeten zijn.

Voor de zwangerschap was mijn temperatuur voor de eisprong rond de 36.5 & na de eisprong tussen de 36.8 en 37.1

Nu ben ik vorige week weer begonnen met temperaturen, maar de temperatuur blijft rond de 36,7 hangen. Het is toch niet zo dat mijn basale temperatuur hoger is na de vmk?
    Moet ik gewoon nog geduld hebben en hopen dat de temperatuur snel zakt?

Dan nog een laatste vraag; gaat er pas een eitje weer groeien als mijn temperatuur weer als voorheen was? Of is het toch mogelijk dat er nu al wel een eitje aan het groeien is?

Hopelijk heeft iemand antwoorden :)

2. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Hoi , sterkte.

Ik zit met hetzelfde.
    Heb 7 februari een vroege miskraam gehad met 5 weken zwangerschap.
    Heb nu mijn eisprong met temperatuur meten en ovulatie testen opgespoord.

Wilde gelijk kijken of mijn nieuwe cyclus weer 31 dagen is en of ik mijn ei kan vinden en ook in de goede dagen gemeenschap heb gehad zodat het weer raak is :)

Ik ga voor je duimen dat het weer lukt en je een prachtige plakbeebje mag krijgen.

Hier is mijn temperatuur ook wat hoger na de miskraam.
    Maar na de eisprong schiet hij ook wat hoger uit dus weet niet of dat uitmaakt.

Hopelijk heb je straks wat meer info hoe of wat :)

3. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Hoi , sterkte.

Ik zit met hetzelfde.
    Heb 7 februari een vroege miskraam gehad met 5 weken zwangerschap.
    Heb nu mijn eisprong met temperatuur meten en ovulatie testen opgespoord.

Wilde gelijk kijken of mijn nieuwe cyclus weer 31 dagen is en of ik mijn ei kan vinden en ook in de goede dagen gemeenschap heb gehad zodat het weer raak is :)

Ik ga voor je duimen dat het weer lukt en je een prachtige plakbeebje mag krijgen.

Hier is mijn temperatuur ook wat hoger na de miskraam.
    Maar na de eisprong schiet hij ook wat hoger uit dus weet niet of dat uitmaakt.

Hopelijk heb je straks wat meer info hoe of wat :)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je temp nu hoger is als nasleep vd miskraam.

Ik denk niet dat er een verband ligt tussen temp op basaal en dan pas weer een groeiend eitje want er zijn ook genoeg vrouwen die tot aan cd 10 hogere temp heeft, daarna pas echt zakt.. en er tot aan de 10e dag al wel ei groei is ;)

Share This Page