Hoi allemaal ik zal even de situatie uitleggen, ik heb 4/5 weken terug dus gewoon sex gehad, geen condoom. en achteraf bleek dat ik de pil al een 4 dagen tot een week vergeten was in te nemen. maar sinds een week daarna kreeg ik allerlij symptomen, en die zijn nu eigenlijk alleen maar meer. zo heb ik nu dan dat ik vrij veel moet plassen, ik heb een buikpijn zoals je dat heb als je ongesteld bent. ik had steeds 's ochtends of 's avonds dat ik erg misselijk was of zelfs overgaf. ook af en toe beetje moe, en heb vreselijke moodswings en mensen om me heen worden er gek van. nu heb ik ook al 2 keer gehad dat ik tegen begin ochtend bezweet wakker werd. en ook beetje steken aan zijkant van mijn buik ik heb toen test gedaan maar maar was negatief maar ik was wel ongesteld geworde en dus test gedaan terwijl dat was, toen naar dokter geweest en die zei toch dat ik eigenlijk nog tijdje moet wachten en nog eens moet testen want ik had de test zo een week/anderhalf week na ik dus sex had gehad gedaan. ben ook gewoon weer aan de pil gegaan dokter zei dat dat verder geen kwaad kon, en ik ga ook nog wel een testje doen maar ik vraag me af wat jullie ervan vinden? ik hoop eerlijk gezegd toch eigenlijk wel dat ik zwanger ben... dus vandaar. b.v.d.
nou weet je.. je zou nog eens kunnen testen, maar de kans is denk ik klein.. Ik heb ooit begrepen dat het een groter probleem is als je de pil in de eerste week vergeet..
Testen, dan weet je het. BEetje raar advies weer met de pil beginnen, zonder test of wat dan ook... succes