Wel/niet Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TamTammetje, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TamTammetje

TamTammetje Nieuw lid

18 sep 2011
    2
    0
    0
    Arnhem
    Hoi allemaal ik zal even de situatie uitleggen,
    ik heb 4/5 weken terug dus gewoon sex gehad, geen condoom.
    en achteraf bleek dat ik de pil al een 4 dagen tot een week vergeten was in te nemen.

maar sinds een week daarna kreeg ik allerlij symptomen, en die zijn nu eigenlijk alleen maar meer.
    zo heb ik nu dan dat ik vrij veel moet plassen, ik heb een buikpijn zoals je dat heb als je ongesteld bent.
    ik had steeds 's ochtends of 's avonds dat ik erg misselijk was of zelfs overgaf.
    ook af en toe beetje moe, en heb vreselijke moodswings en mensen om me heen worden er gek van.
    nu heb ik ook al 2 keer gehad dat ik tegen begin ochtend bezweet wakker werd.
    en ook beetje steken aan zijkant van mijn buik
    ik heb toen test gedaan maar maar was negatief maar ik was wel ongesteld geworde en dus test gedaan terwijl dat was, toen naar dokter geweest en die zei toch dat ik eigenlijk nog tijdje moet wachten en nog eens moet testen want ik had de test zo een week/anderhalf week na ik dus sex had gehad gedaan.

ben ook gewoon weer aan de pil gegaan dokter zei dat dat verder geen kwaad kon, en ik ga ook nog wel een testje doen maar ik vraag me af wat jullie ervan vinden?
    ik hoop eerlijk gezegd toch eigenlijk wel dat ik zwanger ben... :)

dus vandaar.

b.v.d.

2. TamTammetje

TamTammetje Nieuw lid

18 sep 2011
    2
    0
    0
    Arnhem
    Niemand? :O

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou weet je.. je zou nog eens kunnen testen, maar de kans is denk ik klein.. Ik heb ooit begrepen dat het een groter probleem is als je de pil in de eerste week vergeet..

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Testen, dan weet je het.
    BEetje raar advies weer met de pil beginnen, zonder test of wat dan ook... succes

Deel Deze Pagina