Menstruatie na 4 dagen eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laika30, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laika30

Laika30 Lid

2 apr 2010
    35
    0
    0
    Wie of wie kan mijn helpen. Afeglopen donderdag zijn we naar de fertiliteitsarts in het ziekenhuis geweest(lopen hier al een jaar)Nu hebben we besproken dat we met fostimon spuiten ga beginnen omdat clomid niet aanslaat. Nu heeft ze donderdag ook een echo gemaakt en hieruit bleek dat ik binnen 2 dagen mij eisprong had.(klopt ook wat ik kan hem voelen). Nu heb ik afgelopen zondag egt heel licht bloed verloren(was ook egt super licht van kleur). Gisteren erg buikpijn gehad en erg koud. Nu vandaag echt super erge buikpijn en weer licht bloedverlies met een propje slijm met bloed(was nu heel donker van kleur) Weet iemand wat dit is???????? Heb al een paar keer mijn fertiliteitsarts gebeld maar helaas was ze vandaag niet aanwezig. Dus wachten op morgen maar wil graag weten wat het is? Kan iemand mij helpen? of heeft iemand dit ook meegemaakt.

Groetjes

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Hoi Laika! Ik kan je hier helaas niet mee helpen. Ik denk dat je dit beter kunt vragen bij het vruchtbaarheidsbehandelingen onderdeel van het forum, die hebben heel veel ervaring met fertiliteitsbehandelingen en alles wat daarbij kan gebeuren!

Succes ermee!

Deel Deze Pagina