Ik had op CD 1 getempt en die gaf toen 36.5 aan. Daarna niet meer aangezien ik gewoon ongesteld werd. Dus zag het nut er niet echt van in. En vandaag toevallig om half 9 getempt ipv de gewoonlijke half 7 en die gaf 36.6 aan Een zwangerschap lijkt me echt uitgesloten aangezien we vorige maand helemaal niks hebben kunnen doen, man had corona en is daar nog steeds goed ziek van. Had in de vorige cyclus ook netjes positieve ovulatietest op CD 15. Daarna deed die temperatuur raar. Maar hier sta ik echt van te kijken. Ik snap wel dat er nog geen eisprong is en een positieve ovulatietest niks zegt. Maar toch..
Ik snap je verbazing. Het enige wat je kan doen is vanaf nu tempen en kijken of je over 2-3 dagen een verhoging ziet.
Nou dit is mijn kaartje tot nu.. Gisterochtend veel last gehad van "groeipijn". Steken in liezen en onderbuikpijn. Vandaag een stijging van 36.9. Eisprong (denk ik) op cd 8. Meestal heb in een lf van 12 dagen dus dan zou ik deze keer een cyclus van 20 dagen hebben
@RoGiJuLi Weet jij waarom FF geen rode lijn geeft aangezien mijn ei geweest is? Temp gaar wel gewoon omhoog.
Nog steeds hoog, denk dat mijn eisprong dit keer wel geweest is. Weliswaar echt vroeg maar dat de temperatuur hoog blijft is wel een bevestiging volgens mij dat ie geweest is
Temperatuur gezakt naar 36.6 vandaag. Borsten gespannen en groter dan normaal, buikpijn en ja hoor licht bloedverlies.. denk dat morgen de bom barst hier. Zo beginnen al mijn menstruaties..