Hoi De app gaf aan dat op dag 11 mijn eisprong is geweest. Totdat ik invoerde dat opk positief was op dag 13. Waarschijnlijk omdat ik 3 dagen een wat hogere temperatuur had. Is mijn eisprong geweest of klopt de ovulatie test op dag 13?
Ik zie op dit kaartje nog geen overduidelijke tempstijging. Het schommelt wel behoorlijk. Hoe meet je je temperatuur, rectaal of oraal? En echt altijd zodra je wakker wordt? Als je opk op dag 13 positief was, is je eisprong waarschijnlijk op dag 14 of 15 en dan zou je temp rond 15/16 moeten gaan stijgen en hoog blijven. Zou het dus nog even afwachten .
Vaginaal, ik heb slecht geslapen en ben dan vaak vroeg wakker geweest ik denk dat het daarom schommelt. Soms moet eruit in de nacht om naar het toilet te gaan. Dus ja.....kan daar niks aan verderanderen. Probeer wel op dezelfde tijd te meten dat wel. Ik weet niet of dat slecht slapen veel uitmaakt.
Het eruit gaan heeft zo te zien invloed op je temp. Ik zie nog geen eisprong helaas. Je eisprong zal uiterlijk morgen plaatsvinden dus over max een dag of 5 kan je hopelijk op je tempkaart een eisprong terugvinden