Volgens deze grafiek zou de ovulatie op dag 13 zijn op de dag van de positieve opk. Weet iemand waarom het niet een dag later is? Meestal komt je ovulatie niet dezelfde dag. Is het dan ook zeker die dag geweest of kan het ook dag 14 of 15 zijn.
Ik zou zeggen dag 15. FF twijfelt (vandaar het stippelkruis) en dat komt oa door je eggwhite afscheiding wat stopt op dag 13. Heb je op dag 12 en 14 ook ovulatietesten gedaan?
Ja dat heb gedaan. Dag 12 was bijna positief. Dag 13 eerste streep erg donker den de tweede fus duidelijk positief. Dag 14 werd het lichter. Dar met de afscheiding weet ik nooit heel zeker. Ik heb dat niet heel duidelijk twijfel dan ook om in te vullen. Moet ik dan misschien niet doen als ik het niet zeker weet?
Ik heb dag 15 Normale temp tijd gezet en dag 13 afscheiding toegevoegd maar hij blijft toch staan? Snap het niet
Ik voerde vaak helemaal geen afscheiding in omdat mijn temp altijd al heel duidelijk was. Zelfs lh testen voerde ik niet in (die deed ik dus ook niet haha). Ik deed dus alleen tempen. Maarja, mijn cyclus was dan ook erg stabiel (dag 16-17 eisprong, dag 27-28 ongesteld).
Ik heb altijd creamy in, want dat heb ik dan. Bij mij is het meest duidelijke teken van eisprong dat de eggwhite weg is en er creamy is.
En wat als je nou eggwhite tm dag 14 invult? Jouw basaal ligt op 36.7 (gezien ook een eerder tempkaartje van je), dus een temp boven de 36.9 en blijvend hoog betekent je eisprong de dag daarvoor.
Dat is ook een goede idd. Toen ik nog tempte had je maar 1 detectie setting, maar via de tegenwoordig kan je meen ik uit 2 settings kiezen.
FAM, Research, Advanced of OPK. De verschillen van de eerste drie ken ik niet precies. Al houdt FAM denk ik rekening met meerdere signalen.
Dan blijft het staan op dag 13 nog steeds. Dus jij zegt dan dat dag 15 de eisprong is geweest. Want dag 16 was temp 36.9. Dus 2 dagen na mij positive opk.
Ik heb net nieuw in deze apps. Ik zal kijken wat ik kan aanpassen. Maar wat houdt het in een detectie via een andere methode? Ik heb net gekeken.maar ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt. Ik zie niks qua methode om aan te passen. Update: jaaa gevonden ik heb het aangepast op opk En dan verandert het wordt dan dan 14. Maar wat zegt dat eigenlijk. Wat is nou het meeste correcte om vanuit te gaan? Het is alleen geen rode kruis zegt dar wat?