Ik zal hier eerst ff de situatie vermelden: Ik ben al bijna 4 weken overtijd Heb in de afgelopen weken 5 negatieve testen gehad, ook 2zeer twijfelachtige bloedtesten gehad, waardoor mijn ha zij dat ik niet zwanger ben, Ik ben ook door verwezen naar de gyn heb aankomende maandag een afspraak MAAR me symptomen werden/worden steeds erger en afgelopen woensdag toch een test gedaan en die was toch overduidelijk positief, Gister nog een test gedaan om te kijken of ik niet voor de gek werd gehouden door me test en die was ook positief MAAR wel wat lichter, dus vriend lief en ik blij dat ik toch zwanger ben, MAAR nu komt het: vanmorgen weer getest om te kijken of ik weer een duidelijkere test zou krijgen maar dat is dus niet zo, De test is zelfs nu nog lichter en lijkt wel alsof het nu echt een tuur test is, Ik ben best wel bang dat het aan het misgaan is, Dus mijn vraag is: Als jullie dit zo lezen wat denken jullie, hebben jullie hier ervaring in?
Ja hangt ook van de concentratie van je urina af... ik zou over 2dagen testen of een cb digitaal doen. dan zou hij toch donkerder moeten zijn. heb je ook een foto? soms valt het wel mee...
Ik heb je verhaal de laatste dagen voorbij zien komen en vind het rot voor je dat je geen zekerheid krijgt. Wanneer had je precies de bloedtest gehad? Weet je wel zeker dat je een eisprong hebt gehad? Want helaas reageren sommige zwangerschapstesten ook op een eisprong. Zou niet zo mogen zijn, maar is helaas wel zo. Ik zeg natuurlijk niet dat dit bij jou het geval is, maar ik probeer gewoon mee te denken. Natuurlijk hoop ik dat de uitslag anders is, hcg schommelt in het begin nogal. Ik hoop dat je uiteindelijk toch gewoon een voldragen zwangerschap mag hebben.
Vorige week maandag en afgelopen maandag had ik de bloed testen, Ik heb nog en cb test liggen maar die wou ik morgen doen, ben nu best wel bang dat het aan het mis gaan is, Ik gebruikte nu de hele tijd 2v5 testen van kruidvat/trekpleister
Hallo, als je afgelopemn maandag een negatieve bloedtest had, is het zeer onwaarschijnlijk dat je afgelopen woensdag een positieve test kon hebben, aangezien bloed test alles kan meten. war was de waarde van de bloedtest? als hij toen 1 of minder wad kan je niet positief testen. nu was de test duidelijk zegje maar een test di ereageert op je ovulatie is hooguit een tuur streep en niet duidelijk positief. Ze zeggen wel dat hcg in het begin schommlet, maar als je duidelijk afname ziet..... ik vres het ergste en dat je dus toch pril zwnger was en nu fout gaat. overigens heb ik wel hier op zwangerschapspagina een verhaal gelezen (jupke heet ze geloof ik) di ehetzelfde voor had met lichter wordende streepjes tot negatief aan toe. Haar HCg was toen daarna via bloedtest getest en was hoog genoeg om via urine te moeten meten, maar dt gebeurde niet wel vonden ze HCG voor een goede zwangerschap te laag. maar echo wees anders uit een kloppend hartje weet niet ho ehet nu gaat met haar, maar vene zoeken haar vragen? veel sterkte en succees. hopelijk weet je maandag meer. slopend mar toch nog even afwachten...
Heb je ook foto's van je testen? Je HCG kan idd in het begin wat schommelen en kan zelfs te maken hebben met hoeveel je de avond ervoor hebt gedronken. Het kan zelfs zo zijn dat je smorgens dik positief test en in de avond hij minder positief is. Ik hoop dat je gewoon zwanger mag zijn van een plakbeeb... Snap je ongerustheid wel...
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/408962-lichter-wordende-zwangerschapstest-13.html Deze bedoeld Flowerpower
Mijn hcg vorige week was onder de 2 en afgelopen maandag was hij 2,2 Wat ik me af vraag, de test was vanmorgen echt turen, ben nu net weer thuis en zag dat de streep nu wel duidelijk is, Daar mag ik toch niet van uit gaan omdat die ouder dan 5 min is
ja als je met een foto komt is het misschien duidelijker te zien. Kan toch niet zo wezen dat het een vage tuurtest is en in de middag opeens een hele duidelijke test...
Bij mij betekende de lichter wordende testen een vmk. Ik hoop uiteraard dat het bij jou wel goed afloopt!!
Dan zal ik die vanavond laat/morgen ochtend ff posten, ben nu niet thuis namelijk, Maar tot nu toe zijn mijn postiefe testen alle 3 wat later op de dag zeer donker geworden, alleen de tuur test van vanmorgen is iets donkerder geworden motet zo
Heb net een cb test gedaan en die zegt zwanger 2-3 weken, denk dat als ik morgen bij de gyn ben geweest in dan pas gerust gesteld ben
Als een CB 2-3 weken aan geeft lijkt het mij sterk dat je niet zwanger bent... Had je nog die foto's van die andere testen... MIJN DUIMEN DRAAIEN OVER UREN!!!
Ik ga ze er vanavond op zetten, moet zo naar de verjaardag van me vader en moet ze nog van me telefoon naar de laptop doen want kan geen fotos vanaf me telefoon op het forum zetten
nou heb de foto's nu op me laptop dus bijdeze: zie dat ik maar 2 foto's per keer kan bijvoegen dus zal in een bericht onder de foto's even uitleg van moment geven
en dan nu de uitleg: de eerste test heb ik donderdag ochtend gedaan en heb toen gelijk een foto gemaakt dus de dat is de eerste foto met de vensterbank als achtergrond. de 2de test heb ik vrijdag ochtend gedaan en gelijk een foto gemaakt dat is de 2de foto de 3de test heb ik zaterdag ochtend gedaan daar heb ik alleen geen foto van toen die net gedaan was. de 4de test was een cb test die heb ik vanmorgen gedaan dat is dus de 3de foto die 4de foto zijn alle testen op volgorde bij elkaar die foto heb ik 5 min geleden gemaakt (sorry licht is niet zo goed op die foto) dan zie je dus dat me testen smorgens net na het doen wat lichter worden/zijn en nu einde van het weekend en bij sommige testen dus al wat dagen later zijn ze veele male donkerder geworden.
Bij mij betekenden lichter wordende testen ook een vmk, maar vind deze testen behoorlijk duidelijk. Je bent sowieso zwanger, maar of t allemaal goed gaat kunnen we nu nog niet zeggen natuurlijk. Succes morgen en gefeliciteerd!