Ik geloof altijd in uitzonderingen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door void, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Helaas, 5 dagen over tijd en toch gaan bloeden..
    Zou mijn vriend vannacht iets geraakt hebben of wat is er gebeurd?
    Ik werd wakker en voelde me al vochtig, zijn goedje was er nog aan het uitlopen (sorry voor de details) en toen ik een kop koffie stond te maken kwam het er nog al heftig uit (zijn goedje dan van vannacht) dus ik met een stuk keukenrol het schoonvegen en zag dat het rozig was, toen hij de deur uitging niet veel later kwam er echt bloed doorheen maar een inlegkruisje is genoeg.. Het is echt ineens helder en het voelt toch anders dan m'n normale menstruatie meestal heb ik dan bij voorbaad kramp en nu heb ik nu pas kramp en wat bloedingen.. Had ik 2x negatief te vroeg getest en ben nu helemaal de weg kwijt.. mn cervical slijm zag er ook niet zaad dodend uit was ook helemaal niet dik, ik was ook niet droog en zulke tekens maar nu toch wel een beetje bloed en voor een innestelings bloeding is het volgens mij echt te laat.. Begin er een beetje spijt van te krijgen dat ik zo heilig overtuigd was dat het wel snel ging lukken dat ik me spiraal er vorig jaar er al niet uit gehaald heb..

Probeer maar eens jezelf af te houden en de wijsneus uit te hangen dat je zo verstandig maar even 2 jaar wacht voor je uberhaubt begint met proberen, voel me wel een beetje kut maar ben bang dat het deze maand weer mis is en dat we maar weer met ronde 3 moeten gaan starten.. (Ik wil niet overkomen als een ongeduldig kreng, maar soms heb ik toch zo'n hekel aan mijzelf! :( )

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi,
    Wees niet zo streng voor jezelf!
    Je hebt naar jouw gevoel gehandeld en daar is niets mis mee :)
    Innestelings bloeding kan nog zeker, want innestelling begint ongeveertussen 5-12 dpo, maar is pas in ongeveer wk 5-6 compleet. Het lastige is dat je het nu niet weet en moet afwachten.

succes en een dikke knuffel :)

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ja toch afwachten helaas. Het kan natuurlijk van de gemeenschap komen he! Je weet nu nog niets zeker omdat je nog geen positest hebt.
    Helaas is geduld een schone zaak...moeilijk he!
    Je moet niet zo streng zijn voor jezelf hoor, het kan nog alle kanten op.

Sterkte met afwachten.

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik weet het, dankje meiden!

Vooral als je in een 'bijstandswijk' woont, hier in EN is dat nog over duidelijker dan in NL zie je zo veel jonkies die per ongeluk zwanger zijn geraakt of op mijn leeftijd al hun 3e aan het baren zijn (ik ben 21) dat is gewoon zo shit om te zien op straat.. Heb net 3 sticks voor 79p gekocht nou dat is echt 50 eurocent voor 3 testjes! Weer negatief.. Dus ben helaas bang dat het misschien wel een ongi is die na vandaag doorzet en zegt helaas oma is weer thuis :(
    En dan ben ik pas 'kort' bezig maar jeetje, ook voor vrouwen in de mmm enzo moet dat zo'n slap in the face zijn als je hier zulke onverandwoorde moeders ziet rondlopen! Gewoon om wat extra uitkering te krijgen en vervolgens de kids opvoeden achter de playstation met call of duty! Kan ik me echt heel boos om maken!

Want het is niet zo zeer hoe lang ik bezig ben, maar dat het sommige onder ons gewoon geweldige ouders zouden zijn er dan moeite hebben met 1'tje te krijgen en je ziet er zo veel rond lopen die een heel weeshuis voor zichzelf opstarten en nauwlijks naar hun kinders om kijken..

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ik kon me daar altijd ontzettend druk om maken, maar het kost alleen maar energie en levert niks op. Ga jezelf daar niet mee vergelijken, zou jij op zo'n manier zwanger willen raken?? Nee toch, je moet maar zo denken, jouw relatie is tenminste stabiel!
    Voor de rest, wees aub niet zo streng op jezelf, je zit nu pas in ronde 2,klopt dat? Misschien is je eisprong later geweest, t kan nog alle kanten op..
    Er staat gemiddeld een jaar voor, dus je hebt nog even.:)

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ja klopt! Het staat in ons geval best dichtbij.. En hij heeft ook al een 11 jaar oude zoon en dat was wel weer een 'ongeluk' voor haar was het die tijd de 2e

7. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ja ik snap dat het lastig is om dat te zien..
    Ik ken ook mensen die een relatie hebben en een kindje..en dat gaat dan al vaak niet goed (ouders maken veel ruzie met elkaar en slaan elkaar zelfs voor de ogen van het kind, en ze brengen hun kind vaak weg naar anderen omdat het ze teveel wordt)..
    En dan hoor je als klap op de vuurpijl dat ze een 2e kindje krijgen..! Dan denk je inderdaad nou nou waar zijn die mensen mee bezig..echt zielig voor de kinderen vind ik dat.
    Maar goed het is hun leven, zij moeten zelf weten hoe ze het invullen..maar zo wil ik het niet.
    Kan me voorstellen dat je er nu juist meer op let, omdat je pas bent begonnen met zwanger worden.. ik had dat de eerste maanden ook, maar na 2 maanden of iets went het wel dat je overal zwangere vrouwen ziet :)
    En over eerder beginnen: Je bent toen waarschijnlijk om een bepaalde reden nog niet begonnen, dus neem het jezelf niet kwalijk! Je tijd komt nog wel en dan kun je er misschien zelfs nog meer van genieten!

8. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Mijn zus woont in Engeland en ben daar 2 maanden geweest, nou geloof me als ik inderdaad zie wat daar zwanger raakt en hoe ze hun kinderen daar opvoeden. (niet iedereen, maar het is wel een veel voorkomend iets) dan ben ik blij dat ik niet zo een leventje hoef te leiden. Geef mij maar na wat langer een kindje met mijn stabiele relatie. Het komt heus wel, je gaat pas naar ronde 3 dan, dat is echt niet zo lang hoor.

Deel Deze Pagina