Herkent iemand dit? Ik ben 6,5 week geleden bevallen en ik zit echt onder de pukkels! Tijdens de zwangerschap had ik er ook wat last van maar t wordt alleen maar erger. Heb normaal nooit pukkels, ook niet rond mijn menstruatie. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje heb ik alleen de eerste maanden wat pukkeltjes gehad, verder niks. Maar nu heb ik zelfs gewoon een zere huid.. Ik voel ze gewoon onder mijn huid zitten zeg maar en een paar dagen later heb ik er weer een paar flinke pukkels bij.. Het houdt niet op.. Iemand hier ervaring mee hoelang dat kan duren?
Hier ook! Ik ben inmiddels weer begonnen met de pil (microgrynon 30) En heb het idee dat het langzaam aan minder word.. Heb begrepen dat onze hormonen op deze manier ons lichaam verlaten.. Niet bij alle vrouwen, maar bij ons waarschijnlijk dus wel.. vervelend. Ik vind er ook niks aan..
Ben ook 6,5 week geleden bevallen en zit vooral op mijn bovenarmen onder de pukkels, is echt niet normaal Ik ben aan het wachten op mijn eerste menstruatie zodat ik met de pil kan beginnen en hopelijk trekt het dan weg.
Ik ben 2,5 week geleden weer met de pil begonnen maar het wordt echt niet minder.. Hoelang zou dat kunnen duren dan? En helpt elke pil tegen puisten? Ik heb het echt op mijn wangen vooral.. Hoop niet dat je het blijft zien.
Voorheen slikte ik de Diane 35 tegen acne.. dat wil ik nu dus niet meer, mijn haar viel uit na het stoppen van de pil toen we zwanger wilden worden.. ook mijn huid was 1 grote chaos.. Nu weer met de microgrynon 30 begonnen die ik ook sinds mijn pubertijd slikte.. Het gaat nu goed.. ik hoop dat het zo door blijft gaan
Ja de diane slikte ik ook, maar wordt inderdaad niet keer voorgeschreven. De pil die ik nu heb zou ook wel moeten werken tegen puisten maar tot nu toe dus niet.. het zullen de hormonen wel zijn die er nog uit moeten.. het is alleen echt vervelend, ken het ook niet van mezelf, ook niet na de zwamgerschap van mijn zoontje.
Ik heb er ook enorm last van gehad , hier was de slakkengel van de tuinen echt een wondermiddel. Begonnen met smeren smorgens en savonds en 2 dagen later was ik zo goed als van alle pukkels af.