Hallo, Ben nieuw hier. Even hier mijn verhaal posten, wat zijn jullie ervaringen? Ben bijna 5 weken zwanger. Vanochtend ineens wat bruinig met afvegen en zo eigenlijk heel de dag, niet veel, maar maak mij wel wat zorgen. Overigens geen rood bloed gezien nog. Nu net na het plasssen, bruin met slijm(Sorry, klinkt heel vies ja) Geen idee wat ik kan verwachten, denken jullie dat dit nog goed kan zitten? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
hier met de eerste zwangerschap ook gehad, was helemaal niets ergs. heeft een week aangehouden geloof ik. erg schrikken maar het komt heel erg vaak voor.
Klopt, inderdaad wel schrikken ja. Fijn om te horen dat het ook nog goed af kan lopen. Ik heb hoop dat, zolang het geen rood bloed word, het wel goed kan gaan! Dank je wel voor je antwoord!
Hier ook zelfde vandaag 5 weken zwanger en flinke bloeding gehad maar nog steeds zwanger mag wel dinsdag voor een vroege echo in te kijken of alles goed is
Ojeetje, spannend. Kunnen ze dan wel al iets zien zo vroeg? En mag ik vragen hoe je zo zeker weet dat je dan nog zwanger bent nu?
Ik heb dat dagelijks gehad van week 6 tm 10. Bij "bloed"verlies heb je een 50/50 kans, klinkt niet leuk maar is helaas wel de waarheid. Bruin is oud bloed. Het kan nog van de innesteling zijn of een adertje dat gesprongen is. Kan door hoesten, niezen, sex etc. Zolang het niet helderrood met stolsels en/of buikkrampen is heb je een goede kans dat er niets aan de hand is. Je kan alleen maar afwachten. Heb je al een verloskundige? Misschien kan je een vroege echo krijgen rond de 6/7 weken....
Dank je wel ook voor je antwoord. Ben gelukkig nog wel positief hoor, zolang het inderdaad geen rood bloed is, hou ik hoop! Jullie antwoorden ontmoedigen mij gelukkig ook niet, ze zijn juist positief! Ik heb wel een verloskundige, van mijn vorige zwangerschap ja. Zal ze maandag eens bellen en vragen hoe en wat! Misschien inderdaad dan een vroege echo. Weekend, gewoon maar afwachten dan! Nogmaals bedankt!
Bah dat wil je gewoon niet zien he.... Het kan helaas beide kanten op. Maar zolang het hierbij blijft zit het vast goed
Nogal een fijne reactie Echt bedankt hoor, voel me wel wat beter nu er onder! Voel me ook echt welkom hier, Bedankt!
Ik weet niet zeker of ik nog zwanger ben maar ik heb testen gedaan na het bloedverlies en de streepjes werden iedere dag donkerder vandaar ik nog goede hoop heb
Oke, ik weet het hier dus ook niet. Het blijft komen. Net ook wel wat rood erbij, dus ik vrees het ergste. Maar hoe kom ik er nou achter of ik nog zwanger ben of niet. Het hormoon blijft nog wel even in mijn lichaam denk ik dan. Het niet weten of het goed zit of niet vind ik het ergste!
Hoi ik ken je gevoel maar al te goed. het kan idd 2 kanten op. Ik had 2dagen bruin verlies dan alleen in de ochtend, ik bleef positief. Had de verloskundige gebeld en het kon 2 kanten op gaan. Ik kreeg op dag 3 in eens een erge bloeding symptomen waren ook spontaan weg.toen wist ik het zeker. Bij mij was die bloeding een start van de miskraam. ik was 6 weken. Verloor veel bloed en stolsels zonder buik kramp. die middag verlor ik ook een vruchtje. En 3 dagen later getest en was al bijna niks meer te zien. Week na mk volledige negatieve test.
Bedankt voor je reactie Het voelt hier inmiddels echt alsof het niet goed zit, weet niet waarom. Het zet nog niet echt door, maar vertrouw het gewoon niet meer, aangezien het vanmorgen toch rood bloed was. Het voelt ook als een ongesteldheid zeg maar. Ik weet wel, ik kan alleen afwachten, maar vrees het ergste hoor.
Het kan alle kanten op gaan, helaas kan ik geen positieve ervaring met je delen over bloedverlies en een positieve zwangerschap. Ik hoop voor je dat alles nog goed blijkt te zitten en er een onschuldige reden is voor het bloedverlies. Sterkte in deze onzekere periode!
Hier ook vandaag bruinig met afvegen. 5wk en 3 dg onderweg en ook Snachts buikpijn gehad en vandaag einde dag menstruatie krampen al met al geen goede combi. Sterkte allemaal
Ga heeeeel hard duimen voor jullie. Blijf plakken kindjes jullie zijn zo geliefd vandaag ongesteld geworden was 2 dagen overtijd. dit was eerste ronde na miskraam. Had wel wat hoop maar helaas volgende ronde beter. Sterkte dames blijf volgen liefs
Carolien als je gevoel nu zegt dat het niet goedzit ben ik er bang voor meis klinkt ook niet goed als je roodverlies hebt helaas... Wat je kan doen is even afwachten hoe het verder gaat en als het bloeden minder wordt weer eens een testje doen... Sterkte
Ik had gisteren ook 2 x een helderrode veeg, maar nergens meer last van. En ook geen kramp . Vriendinnen van mij hebben allemaal gebloed in het begin. En best veel. Zodra er flinke buikkrampen bij komen is het wel zorgelijk... Misschien kun je al terecht voor een echo om te kijken of er nog iets zit?
Bloeden kan maar het is niet zo normaal hoor, ik wil nu niet negatief gaan doen maar rood bloed is niet iets nogmaals hoor... Er zijn verschillen tussen wat helderrood bloed verliezen en weer stoppen of constant bloed verliezen wat rood is met of zonder krampen. Het is niet gelijk altijd een aankomende mk natuurlijk maar ik persoonlijk zou er eerder vanuit gaan dat het mis is dan dat het gewoon goedzit. Sorry voor de misschien negatieve reactie....
Iedereen heel erg bedankt voor de eerlijke reacties! Ik weet het nog steeds niet, het zet toch niet echt door. Zal van de week nog eens testen, neem aan dat de test niet donkerder zal worden als het mis is?