Zwanger boven je 40-ste

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door who, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. who

who Nieuw lid

28 mrt 2008
    1
    0
    0
    hoi,

Wij hebben 1 kindje, en ons 2e kindje is na 6 dagen overleden. Spontaan, gewoon 's nachts in zijn wiegje.
    Ik ben 40 jaar, maar mijn wens voor nog een kindje is nu groter dan ooit. Mijn man durft het nu niet meer aan, en is bang voor als er weer iets misgaat.
    Wie heeft er ervaringen met opnieuw zwanger willen worden na een overleden kindje?
    Of wie is er ook boven de 40 nog zwanger geworden?
    Ik wil graag wat ervaringen delen, omdat ik heel onzeker ben, maar het idee van geen 2e kindje meer maakt me ook heel verdrietig.
    who.

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je vanaf hier nog even condoleren met je enorme verlies! Wat verschrikkelijk voor jullie! Ik snap heel goed dat je het verlangen naar een derde kindje dan heel sterk hebt en ook dat je man er heel huiverig voor is. Er is in elk geval wel een topic hier voor 35+-sers en daar val jij natuurlijk ook onder! Voor je ervaringen met betrekking tot jullie overleden kindje weet ik niet precies waar je terecht kunt. Misschien bij de 'vlindertuin'?

Sterkte hoor!

Liefs Tezzz

3. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hoi who,

Gecondoleerd met het verlies van jullie kindje.
    Wat moet dat ontzettend verdrietig zijn, en begrijpelijk dat je man een beetje bang is om weer voor een 3de te gaan.

Maar verdriet heeft tijd nodig om het een plekje te kunnen geven en een nieuwe zwangerschap los te zien van de dood van jullie kleine.

Hier vind je nog meer 35+ers en 40+ers die zwanger zijn of graag zwanger willen worden:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=54804

Deel Deze Pagina