Wie weet waar je leren slofjes kunt krijgen in maat 23? Ik bestelde ze altijd bij slofjes.nl maar de grootste van hun zijn nu te klein. Heb ze al gemaild of ze groter kunnen maar krijg geen reactie. Onze dochter loopt binnen het liefst op leren slofjes. Ze loopt nu op de Bambino's van Kruidvat maat L en die kunnen nog net. En die van de Hema zijn net zo groot (de grootste) dus dat word m ook niet..... Houd het nu dan echt op?
Ik schrok nogal van de prijzen van Roosjes.eu. Wel erg leuke slofjes! En bij Aapies is er 1 slof die misschien past. Moet ik al ze wakker is even meten maar word krapjes denk ik..... Dus als er nog meer tip zijn.......
www.bobux.nl (maar zijn ook wel duur vind ik) Big Boumy's (2 tot 5 jaar) | Boumy - Leren babyslofjes (ook rond de 30 euro) Toffe Sloffe | Oxxy - Oxxy Leer Bruin - babyslofjes (sommige soorten tot maat XL) Bedrijf (hier kun je ze zelf samenstellen, maar ik weet niet tot welke maat) Baby-Kidsfashion (ook rond de 30-35 euro)
Ik heb voor mijn dochter slofjes van Absolute tots. Deze zijn in maat XL en ze past ze nog prima. Ze draagt gewone schoenen in maat 23. Overigens weigert ze ze aan te doen, ze loopt graag op blote voeten in huis Hihi, zo kunnen kids verschillen. Hippe babykleding en unieke babyaccessoires - Musjes.com - absolute tots
Via sietskemiedema@hotmail.com kan je slofjes in alle gewenste kleuren bestellen. Ze maakt ze zelf. Je kan kiezen uit heel zacht dun leer en wat dikker leer voor als ze kruipen/lopen. Voor 15,- maakt ze ze en stuurt ze ze op. het enige wta ze nodig heeft is de kledingmaat van je uk. Marin zit nu in maat 98 qua slofjes en dit is nét haar kledingmaat.
gewoon bij de V&D hebben ze leren slofjes niet hele leuke opgestikte dingen ofzo...maar wel practisch gewoon effen.. (roze, wit en blauw) anne heeft ze voor het kdv... zitten erg lekker leren "voetjes" met een soort van gebreid "sokje" erboven
Nou genoeg tips voor als het paar wat nu besteld is te klein is Voorlopig kunnen we dus wel vooruit! Bedankt!
Wow ik heb ze nu al binnen! Nog wel wat te groot maar goed ze heeft nu nog een paar wat nog kan. Dus super service daar bij bobux.nl! Zien er ook erg goed uit.