Lh piek gemeten maar temperatuur stijgt niet

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fauna, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Hoi meiden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik heb afgelopen zaterdagochtend mijn lh piek gemeten (ovulatietest knalde echt), temperatuur was vrijdag en zaterdag heel laag (36.1) normaal is mijn temp ongeveer 36.4, nu is mijn temperatuur nog steeds niet echt om hoog geschoten (vanmorgen 36.4). Kan het zijn dat mijn verkoudheid en een mogelijk schimmelinfectie hier iets mee te maken heeft? Of is mijn ei niet gesprongen terwijl ik wel een lh piek heb gehad? Of kan het zijn dat mijn ei wel is gesprongen (had gisteren wel een eisprong pijn) maar mijn temperatuur pas later stijgt? Heb normaal namelijk wel de dag na mijn piek een temperatuur stijging.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Je ei springt 24-48 uur na de piek.
    Het kan dus zo zijn dat je eisprong zondagavon/vanochtend pas heeft plaatsgevonden.
    Ik verwacht dat je temp morgen wel hoog is (temp stijgt gemiddeld 1 dag na eisprong pas).

3. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Dank je voor je reactie, vanmorgen was mijn temp 36.6 dus al iets gestegen, vond het zo raar want testte vrijdag al positief en zaterdagochtend knalpositief. Had de stijging eerder verwacht . Nu is de stijging ook nog niet zo veel (de vorige keren schoot hij zeker 0,4 graad of meer omhoog na de eisprong) ben benieuwd wat het morgen is.

Deel Deze Pagina