Kan mijn lichaam het aan?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mariska3010, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Mijn vraag kan mijn lichaam het wel aan.

Ik heb 4 kindjes en de zwangerschappen liepen niet allemaal makkelijk de laatste was erg heftig en slopend. Nu zijn we zwanger van de 5de door alle anticonceptie heen zeker wel gewenst maar niet gepland. We hadden zelf het idee nog een paar jaartjes te wachten tot ik weer en beetje op kracht was. Zelfs nog herstellende kwa lichaam bekken rug en gewicht. De jongste is nu net 1 jaar. Kan mijn lichaam deze zwangerschap nu alweer aan?

Veel
    Liefs van een bezorgde mama.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me goed voorstellen dat het allemaal spannend is. Zeker als je vorige zwangerschappen niet probleemloos zijn verlopen. Vaak als je binnen een jaar weer zwanger bent, is je lichaam vaak nog onvoldoende hersteld van de vorige zwangerschap. Dat is bij jouw niet het geval. Wel is het belangrijk goed te letten op je rug en bekken. En op tijd hulp in te schakelen van een houdingstherapeut en /of bekkentherapeut. Daarnaast letten op gezond eten , waardoor je mogelijk niet teveel aankomt en goed rust te pakken zodra het kan met 4 kinderen. Een voorspoedige zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina