Een vraagje: Volgens mij klopt er niks van mijn banner. Als je cyclus 27 dagen is is je eisprong toch op dag 13 en niet op dag 14? De calculator van deze site geeft ook al dag 14 aan...vreemd! :-k Kan iemand mij misschien helderheid geven? Liefs, Daantje
Vandaag moet je tellen als dag 1 (eisprongdag) en als je dan tot 14 telt kom je uit op dag 27 (ongi dag). Ik denk dat het zo werkt. Is nl. bij mij ook een beetje gek (cyclus 25 dagen, eisprong volgens banner op dag 12) succes!
Hoi Rosa, Dank je voor je berichtje Ik heb het idee dat ik wel weet hoe mijn cyclus werkt maar dat de banners van zwangerschapspagina.nl en van 9maanden.com niet kloppen. Als je een cyclus van 28 dagen hebt is je eisprong op dag 14 (je moet 14 dagen terugrekenen vanaf dag 1 van je nieuwe menstruatie). Als je dus een cyclus van 27 dagen hebt valt je eisprong op dag 13 enz... Misschien kan één van de moderators mij helpen? Liefs, Daantje
Geen idee. Met 27 dagen zou je idd op een banner kunnen verwachten dat hij ei op dag 13 geeft. Zou je er 1 kunnen aanmaken en neerzetten, dan kijk ik er even naar.