Is mijn NOD geweest? Test goed positief!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DIYMommy, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    Hoi meiden,

Even een vraagje...
    Kunnen jullie mee kijken voor me naar mijn lijst van afgelopen maand?
    De kv2v5 kan ik er niet opplakken uiteraard dus de positieve testen doe ik even in een bijlage appart, maar zou mijn NOD al voorbij zijn?
    Eerst knal positieve ovulatietest was op 23 oktober, 's avonds iets minder, volgende ochtend weer knaller en daarna loopt ie af.
    Het was pas mijn eerste maand na de pil dus gokte op 8 november bij 28 dagen, maar zal het door de eerdere eisprong korter zijn?

Thanx voor het meedenken!
    Hier de lijst en positieve testen:

Bijgevoegde bestanden:

2. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Gefeliciteerd!

3. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Geen idee of Je nod al geweest is, maar gefeliciteerd!

4. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Ik snap je vraag niet? Wat maakt het uit of je NOD is geweest?

Hoe dan ook, gefeliciteerd!!

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik zou zeggen dat 14 dagen na je positieve ovulatietest je NOD zou zijn, dus vandaag!
    Mooie testen, ik zeg gefeliciteerd!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.008
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk 25 okt je eisprong.
    Dan zit je nu op 13 dpo en gemiddeld wordt 14 dpo als nod gezien dus dan ben je nu 3 weken en 6 dagen zwanger ;)

Gefeliciteerd!

7. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie he, niet vanuit je nod!

8. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    Waarom ik deze vraag stel?
    Ik heb PCOS, en heb nooit een normale cyclus gehad.
    Omdat dit de eerste cyclus zonder pil is, dus geen idee wanneer ik me NOD kan verwachten.
    Heb op 28 dagen gegokt en dus 8 november NOD.
    Maar omdat ik eerder me eisprong heb gehad dan bij een cyclus van 28 dagen gemiddeld is, en gelezen had wat Kyra zei, dacht ik dan moet het idd vandaag zijn?
    Ik weet na 2 zwangerschappen ook wel te berekenen hoe lang ik zwanger zou zijn, en dat een NOD niet uitmaakt voor de duur van de zwangerschap.
    Maar voor het overtijd lopen maakt het wel uit.
    Waarom ik dat graag wil weten?
    Ik heb afgelopen maandag een echo gehad om te kijken hoe het met de PCOS gaat en daarna bleek ik wat bruine afscheiding te hebben.
    Echo zagen ze iets wat op een beginnende zwangerschap leek, maar bijna week voor NOD, kunnen ze niks beloven uiteraard.
    Test was ook al licht positief die dag en liep afgelopen week dus op, maar steeds wat bruinverlies.
    Nou leek het donderdag al gestopt, maar bleek later gewoon minder, en vandaag lijkt het dan eindelijk helemaal gestopt.
    Ziekenhuis zei dat ik me er niet druk om hoefde te maken gister en gezien de testen mooi oplopen en de ontwikkeling dus oploopt ook al een controle afspraak gekregen voor een echo op 8 december.
    Maar ik voel me er vrij onzeker over en ben blij als ik echt overtijd dus ook zal zijn en geen rood bloed verloren heb.
    Vandaar dus mijn vraag. 😉

9. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    En vergeet helemaal te zeggen, maar thanx voor de felicitaties!

10. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina