Hallo, Vandaag 2 dagen overtijd en al 2 dagen m'n gewoonlijke menstruatiepijn. Normaal echt stipt een cyclus van 28 dgn. Echter geen bloed. Wel 100x naar de wc want voelt elke keer alsof ik 'vloei' maar enige wat er dan komt is een klein beetje witte afscheiding. Vanochtend test gedaan maar die was negatief. Herkenbaar voor iemand??
Hier hetzelfde zit nu op cyclus dag 51 (normaal 30-45) En negatieve testen, Heel frustrerend Geeft erg veel onzekerheid en spanning Ik hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben Ik duim voor je!! Liefs
Ik zag trouwens je bericht bij innesteling ook al Ik dacht 3-10 me ei te hebben gehad maar achteraf denk ik dat dit de 9e is geweest (gebruik geen ovu of iets) en ik ben woensdag ziek geweest (innesteling?) Ik denk dat we aardig gelijk lopen Dus dan kan het nog te vroeg zijn...
Jeetje Mila89, kan me voorstellen. heb gelezen dat soms na 12 dgn pas positieve test kan hebben. Ga ook voor jou duimen🙏🏻 liefs
Jaa heb zelfs gelezen 19 dagen Wanneer ga jij weer testen? Heb jij symptomen? Hier grotere tepels,vollere borsten en aders en bultjes op tepels Ook af en toe beetje misselijkheid en zwaar het gevoel 'zwanger' te zijn. Vorig weekend erg lage rugpijn en buik spierpijn terwijl ik noooit sport
Ik ga denk ik dinsdag of woensdag weer testen... Wanneer heb jij het laatst getest? En wanneer ga je weer testen? Mijn symptomen - heel af en toe licht misselijk - pijn in onder rug - op de dag dat mijn innesteling ( volgens het boekje ) hele pijnlijke moeie benen, hoofdpijn en grieperig gevoel. Volgende dag was dat weg.. - zwangerschapstreep van vorige zwangerschap heel vaag zichtbaar ( sinds innesteling ) - tepels lijken wat te zijn veranderd.
Vanmorge getest (staat bij t forum vage testen samen met eentje van 23) bij die van vanmorge wel n vage streep maar naar mijn idee iets te grijs Ik ga dinsdag pas op z'n vroegst weer testen Dus jij ook flink wat symptomen! Welke datum was jou innesteling volgens t boekje? Mijne 21e (dnk ik? Door griep en roze afscheiding 23e)
Die van mij was de 19de. jeetje in ieder geval wel al een vaag streepje voor jou Duim voor je meis, laat je het weten? Fijne avond, liefs!
Nee maar heb eigenlijk vrijwel altijd een regelmatige cyclus. Dus ga er vanuit dat deze rond 10 oktober is geweest.
Spannend! Kan een goed teken zijn.. Herkenbaar ook ik had altijd keurige cyclussen en ook boem ineens heel lang/langer. Ik hoop voor je dat het goed nieuws betekent!
Je kunt altijd een uitschieter hebben. Stel nou dat je ei later was, brn je of te vroeg of om positief te testen of komt je menstruatie nkg. Hoe meer je erover stresst, hoe later die kan komen. Succes, ik hoop dat je positief test natuurlijk .
Hoe is het nu dames? Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje; Was virige week echt overtuigd datnik zwanger was maar continue een negatieve test. Afgelopen vrijdag/zaterdag had mijn nod geweest en ben nu dus bijna 4 dagen overtijd. Heb ook echt veel witte afscheiding en dus continue het gevoel dat ik naar het toilet moet rennen omdat ik toch ongesteld ben geworden. Daarnaast af en toe vlagen van misselijkheid, slapeloosheid (slecht in slaap komen), en krampen in onderbuik zoals met menstruatie maar toch net even anders... Ik snap er dus ook niks meer van!
Ik had bij de eerste een spierwitte test op 4 weken en pas op 5,5 bij de huisarts een positieve en bij mijn tweede op 6,5 ook nog een tuurstreepje. Dus kan zomaar nog zijn dat je wel zwanger bent. 😉
Jeetje ik ben wel blij te horen niet de enige te zijn, er is wel hoop dus😜. Ik nu ook 4 dgn overtijd en gisteren wederom negatief getest. Nu wacht ik maar even een paar dagen. M'n menstruatieklachten zijn wel afgezakt nu. Maar ook nog steeds last van witte afscheiding en voel me gewoon anders... Maar wel fijn te horen dat het nog wel kan!
Hey meid, hier ook weer een vage test, Lijntje binnen vijf minuten maar hij s niet heel duidelijk Ik hoop dat je snel n positieve test krijgt