OVU TEST???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Melek42, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb effe ee vraagje,

Dinsdag heb ik getest met de kruidvat ovu testen, maar het was negatief... waarschijnlijk was het toen te vroeg.

Gisteren nacht heb ik weer getest en was weer negatief! is het nu ook te vroeg? wanneer kan ik het beste gaan testen?? :cry:

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Het kan zijn dat je een late eisprong hebt, of juist een vroeg hebt gehad... Tot aan je vermoedelijke eisprong sowieso blijven testen. Heb me laten vertellen dat de Kruidvat ovu-testen trouwens niet zo betrouwbaar zijn.. Misschien een ander merk proberen??

3. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    hoi je kan beter een ander merk proberen want kruitvat test is niet betrouwbaar die geven of te vroeg of te laat je eisprong aan sommige kruiten een positieve test als eisprong al hebt gehad en ik had zelfs een positieve test 2 dagen voor me ongi

4. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Ja ik ga morgen maar een andere merk kopen,

Maar kan het dus ook zoo zijn dat je tussen cyclusdag 1 en dag 8 een eisprong kan hebben?

5. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Ik zou elke dag gaan testen en inderdaad niet met de testen van de kruidvat. Die geven vaak hele verkeerde uitslagen. Ik test zelf met testen en heb ook wel eens testen van sensitest gehad. als je testen op internet koopt ben je vaak veel voordeliger uit, zelfs met verzendkosten erbij. ik betaal bijvoorbeeld 14 euro voor 12 testen en dat is dan inclusief verzenden. bij de kruidvat betaal je 10 euro voor 5 of 7 testen (hoeveel zitten er precies in een verpakking?)

6. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties, ik heb zaterdag een positieve ovu testje gahd en zondag ook...
    Dus zaterdag en zondag gingen wij goed klussen! IK HEB WEL DE TESTJES GEBRUIKT VAN KRUIDVAT!

kan ik ervan uit gaan dat het geen valse uitslag was??

7. samkids

samkids Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met Clomid, maar volgens mij kun je na het slikken daarvan aardig je ovulatie voorspellen toch? Klopt dat ook met jouw positieve testen? Als je duidelijk verschil zag tussen de vorige testen en die van afgelopen weekend, zou ik maar aannemen dat ze daadwerkelijk positief waren.

Deel Deze Pagina