Is mijn pil al uitgewerkt?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Patricia1983, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Hallo allemaal...........

    In januari ben ik gestopt het het slikken van mijn pil. Uiteraard ben ik in de stopweek gewoon ongi geworden. Het was voor mij nu dus afwachten wanneer ik mijn 'normale' menstruatie zou krijgen. En ja hoor....... precies na 4 weken (28 dagen) werd ik ongesteld :p .

    Kan ik er nu van uitgaan dat mijn 'normale' cyclus al weer op gang is? En dat de pil dus volledige is uitgewerkt? Of is dit nog te vroeg?

    Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven!

    Liefs Patricia
     
  2. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Volgens mij is het zo dat als je nu een cyclus van 28 dgn hebt dat niet perse volgende maand weer zo is. Het kan zijn dat het wisselt per maand (het aantal dgn van een cyclus) Lang niet iedereen is regelmatig ongesteld. Het zou zeker makkelijk zijn ivm de berekeningen!! ;)

    Ik denk dat het heel moeilijk te zeggen is wanneer een pil is uitgewerkt, ik denk dat dat p.p. erg verschilt.

    Suc6 met zwanger worden.

    Gr. Tabitha
     
  3. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Tabitha,

    Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat de :evil: :evil: een perfecte cyclus aan willen houden :p !!!

    Jij ook succes met zwanger worden!

    Liefs Patricia
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    In het eerste jaar kan je ervan uitgaan dat de pil nog in je lichaam zit, maar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger kan worden.
     
  5. margriet24

    15 mrt 2006
    72
    0
    0
    Hoi Meiden,

    Ik ben zeven weken geleden gestopt met de pil, ook nog niet ongesteld geworden! (al 4 testen gedaan >negatief) Wel continu een vervelende buikpijn soms zo erg dat ik geen stap meer kan verzetten!
    Ik moet zeggen dat het me allemaal best onzeker maakt. Misschien willen we wel te graag!
    komt dit jullie ook bekend voor?

    Groetjes Margriet
     
  6. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Margriet,

    Misschien komen je :evil: :evil: nu wel opzetten, vandaar misschien die buikpuin. Je lichaam kan soms rare dingen met je uithalen! Hoelang heb je de pil geslikt? Ikzelf 9 jaar, daarom was ik inderdaad verbaasd dat ik precies na 28 dagen uit mezelf ongesteld werd. Nu maar hopen dat ik deze cyclus blijf houden. We zullen het zien! Zijn jullie ook bezig voor een 1e kindje? Erg spannend allemaal he? Tuurlijk hoop je snel zwanger te raken (volgens mij hoopt iedereen daar op). Als je er niet te veel mee bezig bent en gewoon lekker geniet van alles, heb je volgens mij de meeste en beste kans om snel zwanger te raken :D !!!

    Ik hoop dat jullie snel zwanger raken!

    Liefs Patricia
     
  7. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    na ongeveer 10 jaar de pil te hebben geslikt was mijn menstruatie gelijk na het stoppen regelmatig. Heerlijk om de 28 dagen. Wil verder niks zeggen, want ben na een jaar klussen nogsteeds niet zwanger, maar je weet dan wel waar je aan toe bent. Het kan dus wel zo zijn dat je gewoon een regelmatige menstruatie blijft houden. Ik hoop het voor je! :)

    Marian
     
  8. margriet24

    15 mrt 2006
    72
    0
    0
    Hoi hoi

    Ik heb 10 jaar de pil geslikt!
    We zien wel wanneer de cycles weer een beetje normaal op gang komt!
    Ook wij zijn bezig voor ons eerste kindje, dat maakt het allemaal natuurlijk ook nog eens extra spannend

    groetjes
     
  9. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik heb de pil 15 jaar geslikt. Sinds ik gestopt ben redelijk regelmatig ongesteld geworden.
    Begon met 28 dagen en de laatste cyclus was 34 dagen.
    Maar iedere maand vind ik het weer een "verrassing" wanneer de :evil: :evil: komen!!!

    Groetjes Hope
     
  10. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik ben18 jaar aan de pil geweest en mijn cyclus was gelijk weer goed opgang. je moet wel ontpillen maar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger kan worden. Je hebt namelijk gewoon je eitje. Want als je ongi bent geworden dan heb je natuurlijk ook een eisprong gehad!!
     

Deel Deze Pagina