Hoi meiden, Ik ben nog niet de gehele cyclus aan het tempen, maar weet inmiddels dat mijn 'stabiele' lichaamstemperatuur 36.5 is. Nu voel ik op dit moment duidelijk mijn eisprong, maar snap mijn temperatuur van de afgelopen dagen niet, wellicht dat jullie kunnen helpen! 10/4 - 36.5 11/4 - 36.7 12/4 - 36.5 13/4 - 36.8 14/4 - 36.5 (eisprong, duidelijk voelende!) Is dit normaal qua temperatuur?
Je temp schommelt een beetje, is niet erg. Als jij denkt vandaag je ovulatie te hebben gevoeld, zou de temp nu mooi omhoog moeten gaan de komende dagen. Afwachten dus. Voor het overzicht is het makkelijker (vind ik) om het in een grafiekje te zetten. Dat kun je zelf maken of m.b.v. een site/ app.
Ja, ik ben met nana84 akkoord, een grafiek is makkelijker. Bijvoorbeeld Fertilityfriend. Verder kan je over je temp niets zeggen, je kan de eisprong pas zien als het al voorbij is. Je temp zou dan nu mooi moeten stijgen.
Zie onderstaand: My Ovulation Chart Voel m'n ei nog steeds wat steken, maar afscheiding is veranderd van een beetje slijmerig naar wit klonterig Zou het nog zin hebben om vanavond te klussen? De ovulatietest gaf nog steeds een vrij heldere lijn aan, echter wel minder duidelijk dan de controle streep.
Ik verwacht dat je temp vanaf morgen omhoog gaat (en blijft). En ach.. baat het niet, schaadt het niet. Ga er nog een keer voor zou ik zeggen
Thanks voor het meekijken! De temperatuur stijgt iets inderdaad en ja, we zijn er gisteravond nog maar even voor gegaan, haha!