Hi! Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij ergens bij kunnen helpen. Ik ben al een een behoorlijke tijd bezig in de mmm om zwanger te raken. Onlangs zijn wij overgegaan naar onze eerste IVF poging. Ik heb op 24 december mijn terugplaatsing gehad van een blastocyste embryo. Mijn partner wilde heel graag dat ik gisteren al ging testen. Ik gaf aan dat dit nog veel te vroeg zou zijn en dit niet handig is gezien er nog van alles kan gebeuren. Ze stond er op en wilde het toch echt heel graag. Nu heb ik gisteren een test gedaan met middag urine, een 2v5 van de kruidvat. Mijn partner begon als een gek door het huis te rennen en zei dat ze een streepje zag. Ik moest erg goed kijken, maar wilde de test niet als licht positief beschouwen. Gezien mijn geschiedenis met een eerdere bbz ben ik nogal voorzichtig. Maar uiteindelijk had ze gelijk. In de verre verte een heel heel licht streepje. Mijn partner wilde de ochtend erna(vandaag) weer testen en ik gaf aan dat we beter 2 a 3 dagen kunnen wachten, maar ze wilde er wederom niets van horen en vanmorgen hebben we weer een 2v5 test gedaan van de Kruidvat en een Early van Clearblue. Er verschenen weer in beide vensters hele lichte lijnen... Ik durf er gewoon niets van te denken en ben me bewust van de mogelijkheid dat het afgestoten kan worden of nog fout kan gaan. In overleg samen hebben wij besloten om deze foto's toch met jullie te delen, benieuwd naar wat jullie zien. Maar zien jullie iets?
Jahoor, ik zie ze!! Zo begonnen mijn testen ook ongeveer 6 dagen na tp. Morgen dus maar verder testen! Ik duim voor jullie.
Ah, heel erg bedankt voor het reageren. Ik vind het nog al ingewikkeld om deze forum een beetje te volgen en wist niet of het bericht plaatsen wel goed was gegaan. Fijn om te horen. Het is zenuwslopend en dat blijft het denk ik tot ik zie dat het op de goede plek is ingenesteld. En dan moet het nog blijven zitten. Nogmaals bedankt voor je reactie.
@Pindarotsje124 je hebt het helemaal goed gedaan hoor! En dat blijft zeker spannend tot de eerste echo. Ik heb 3 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad dus ik snap je zeker ❤️
Wanneer heb je ovitrelle/pregnyl gespoten? De kans is groot dat de testen daar nog op reageren helaas.
Wat RoGiJuLi zegt sluit ik me bij aan. Het kan goed zijn dat je test nog op de Ovitrelle reageert. Ik zou over 2 dagen weer testen en dan vergelijken met deze. Ik duim mee voor een mooie oploop!
Dan kan het nog de ovitrelle zijn waar de testen op reageren helaas. Ik zou over 2 dagen weer met een 2 kv test testen om te kijken of er een oploop is.
Dankjewel voor je reactie. Ik probeer het inderdaad over een paar dagen weer. Ik zie dat jij zwanger bent van je 2e ivf poging. Gefeliciteerd! Geniet van de zwangerschap.
Ik zie dat het inderdaad erg kan verschillen met Ovitrelle. De één zegt 10 dagen en bij de andere duurt het langer. Ik zit nu op 13 dagen maar probeer het inderdaad over een paar dagen weer. Dankjewel voor je reactie. Zal ik doen
Hi! Helaas geen oploop. Ik zag juist bijna niets meer. Was er al bang voor. We testen nog op 4 januari (moet voor de kliniek) en dan hopelijk gauw de 2e terugplaatsing. Alvast een hele fijne jaarwisseling!
Ah wat jammer! Toch de ovitrelle nog dan waarschijnlijk ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar en hopelijk mag in dit jaar jullie wens uitkomen!
Ja dat denk ik helaas ook. Vanmorgen toen ik naar de toilet ging, had ik wat lichtroze verlies bij afvegen. Heel weinig en 2 minuscule rode kleine dunne sliertjes. Sorry voor de info... Waarschijnlijk zal mijn menstruatie morgen of vandaag op gang komen.. Meteen weer een les geleerd om gewoon echt niet te vroeg te testen. Ik had ook zo'n last van overstimulatie dat ik mij 1,5 week zo ziek heb gevoeld en zo'n opgeblazen buik had. Dat deed enorm veel zeer. Nu kan mijn lichaam weer even tot rust komen en herstellen. Morgen een echo en bloedafname ter controle in de kliniek om te kijken hoe het met de overstimulatie gaat. Hopelijk mogen wij gauw weer de 2e poging doen. Jullie ook een sprankelend Nieuwjaar gewenst. Op dat al jullie dromen uit mogen komen. ❤
Ik heb vanmorgen weer een test gedaan, maar zoals verwacht negatief. Gisteren met mijn behandelend arts gesproken en zij gaf ook aan dat er anders al iets te zien moest zijn geweest in de dagen hiervoor. De kans dat ik vandaag of morgen positief test(mocht officieel de 4e testen) is bijna onmogelijk. Sinds zojuist ook licht bloedverlies, maar het zet nog niet door. Hopelijk zet het vanavond of morgen door, zodat we snel door kunnen met de volgende poging.
Wat jammer dat het niet gelukt is, hopelijk is de volgende tp raak! Sterkte met het verwerken en veel succes met de volgende poging.