Nog één keer met mijn moeder kunnen praten. En dan, naast het ginnegappen en lol maken wat we normaal altijd deden óók eens mijn innerlijk zou laten zien. Wat ik nooit deed hoewel ik wist dat ze dat zo graag gewild had...
Dat mijn ex dood neervald, zou veel makkelijker zijn voor mij en voor de kleine later, zie er echt zwaar tegenop om het later allemaal te vertellen over hem. Sorry voor t vervuilen van dit leuk bedoelde topic, maar moest het even zeggen Op naar de leukere wensen!!!
Als ik iets zou mogen wensen voor de toekomst, dan inderdaad gezondheid voor ons eigen gezin. Ik weet van dichtbij hoe belangrijk dat is. Als mijn wens over het hier en nu zou moeten gaan, zou ik wensen dat Romy en de andere ernstig zieke kindjes waarover ik op dit forum gelezen heb, in goede gezondheid thuis mogen zijn. Op persoonlijk voor onszelf heb ik niet zoveel te wensen. Er zijn best nog dingen die ik wil hebben of wil doen (lees: de voortuin eens goed aanpakken of een nieuwe auto) Maar ik ben een gelukkig mens en mijn leven is zoals ik wil dat het is. De dingen die ik er eventueel nog bij zou willen hebben, daar werk ik zelf wel voor. Dus daar hoef ik geen wens aan te verspillen.
Dat mn moeder wel nog verder revalideert na de zware cva en vele tegenslagen. Dat ik toch een stukje van vroeger terugkryg. Dat we weer net als vroeger kunnen praten. En dat ze minder complexe zorg nodig heeft.
Ik zou mijn wens dan doorgeven aan iemand die het echt nodig heeft, want al mijn dromen (voor mezelf) zijn dubbel en dwars uitgekomen. Ik ben getrouwd, heb 2 prachtige kinderen, vriendinnen, een baan......... ga zo maar door. Ik ben gezegend dus mijn wens gaat naar ............... (iemand die bv. dakloos is, ernstig ziek is, honger heeft....... iemand die het echt nodig heeft die ik dan kan helpen) Ja, dat zou mijn wens zijn: Iemand kunnen helpen. Mijn zegeningen en geluk doorgeven/delen met anderen.
als ik 1 wens zou doen.... dan zou het zijn dat mijn kinderen niet ziek worden... ik ben chronische ziek.... toen we begonnen aan kinderen werd ons gezegd het is NIET erfelijk.... toen de eerste geboren was werd het : we zijn er achter gekomen dat het multi erfelijk is wat in houd dat bijv mijn achter achter kleindochter een keer dezelfde ziekte kan krijgen... dus toch gegaan voor een 2e, en na de geboorte van haar..... was het op meisjes 50 tot 70 % kans dat ze het toch zouden krijgen, en jongetjes 20-30% Als ze 4 zijn worden ze getest of ze eventueel aanleg ervoor hebben zoja zouden ze vroeg kunnen beginnen met mediciatie zodat het op latere leeftijd minder heftig is, mijn wens is dus dat er uit komt dat ze er GEEN aanleg voor hebben, als ze er wel aanleg voor hebben dan is mijn wens dat ze er net als ik een weg in kunnen vinden, en dat ze mensen om zich heen krijgen die ze begrijpen en een partner net als de mijne die ze kan steunen door alles, en natuurlijk dat de ziekte dan rustig zal verlopen dankzij de medicatie die ze van te voren dan al eventueel zouden krijgen.