Is mijn uitzetlijst zo volledig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Missprincesa, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ow, en nog voor de vluchtkoffer:
    overlevingspakket voor jezelf/partner tijdens de bevalling (bij ons voor Grote Meneer van pas gekomen): koekjes of iets anders te knabbelen
    Als je bv gaat geven, zou ik als bevallingst-shirt o.d. iets nemen dat bovenaan open kan, ik lag uiteindelijk zowat naakt op de bevaltafel omdat ik daar niet aan gedacht had.
    GSM om de familie op de hoogte te brengen dat Kleine Meneer of Kleine Mevrouw er is, en op welke kamer je terecht gekomen bent.
    Lectuur voor jezelf.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Nee, niet nodig. OF de onderlegger OF molton hoeslaken. Onderlegger is gewoon een doek en een molton hoeslaken beschermd het hele matrasje.
    Hier heb ik voor het wiegje molton onderleggers. Van moeders gekregen die ze nog ha liggen en beschermd zowat het hele matrasje.
    Voor ledikant heb ik 2 molton hoeslakens.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik zou het beddengoed minderen.
    Wieg:
    - 2 molton onderleggers OF 2 molton hoeslakens
    - 1 dekentje (word echt niet vies) desnoods 1 exra die je als reserve voor zowel
    Wiegje als wandelwagen kan gebruiken.
    - 3 hoeslakens (1 erop, 1 in de kast en 1 in de was
    - 3 lakentjes

Wandelwagen:
    - 2 molton onderleggers OF hoeslakens
    - 1 dekentje
    - 3 hoeslakens
    - 2 a 3 lakentjes

Ledikant:
    - 2 molton hoeslakens (zou ik eerder doen dan onderleggers. Hoeslaken beschermd
    Het hele matras)
    - 1 deken. (Desnoods 1 reserve maar hier nooit nodig gehad)
    - 3 lakens
    - 3 hoeslakens

Hydrofielen had ik er 15 van en was meer als genoeg.

Wel meer washandjes en spuugdoekjes. Slabbers gebruik je in het begin niet. Pas als ze hapjes gaan eten. En hie had ik genoeg aan 10 stuks

4. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, heel fijne lijst zo gestructureerd

5. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, heb de lijst weer iets aangepast. Heb de hydrofielen verhoogd naar 16. Bijkopen kan natuurlijk altijd nog, hema & ikea zijn allebei vlakbij :)

Het beddengoed laat ik even zo staan,bij het wiegje lijkt allemaal veel, maar dat gebruik ik voor wiegje en kinderwagen, dus als ik die lijst van Damay aanhoud zit ik nog steeds op dezelfde aantallen (bijna).

Heb bij de vluchtkoffer ook nog even leesvoer en gewoon voer bij gezet en mond/spuugdoekjes verhoogd naar 12... volgens mij was dat het. (EDIT: kan openingsbericht niet meer wijzigen, heb het in ieder geval wel in mijn EXCEL lijst gewijzigd.)

@ yasmina: ik hoop dat je er wat aan hebt, ik had op een gegeven moment 4 verschillende lijstje uitgeprint en op elk lijstje stond net wat anders, en dan waren er nog tips van hier, dus werd er een beetje gestoord van :) Vandaar dat ik mijn eigen lijstje heb gemaakt, alles bij elkaar.

Als iemand interesse heeft, kan ik ook de EXCEL lijst wel opsturen (er staat dan alleen wel aangevinkt wat ik allemaal al heb, maar dat kun je ook zo weer veranderen)

6. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja, idem dito. Al die miniscule verschillen ook tussen wat écht noodzakelijk en slechts een klein beetje noodzakelijk is..

Ben maar begonnen met noteren wat ik WEL heb (wordt ik ook niet heel blij van haha). Denk dat ik dit topic af en toe nog wel eventjes ga bekijken, veel succes en plezier met compleet maken!

Deel Deze Pagina