Mijn garderobe is hard aan vernieuwing toe. Ik koop weinig nieuws voor mezelf, en wat ik koop is meestal basic en standaard en het is echt een allegaartje wat er in mijn kast ligt. Het wordt dus meestal een spijkerbroek met een shirtje/trui/vest. Booooring! Maar ik ben zo inspiratieloos als wat, en dus op zoek naar wat tips. Ik ben 32 jaar, vrij lang, draag maat 42 en heb een beetje een buikje overgehouden aan de zwangerschappen. Dus strakke truitjes/jurkjes vallen al af. Hakken draag ik niet graag, mede door mijn lengte. Ik houd wel van casual, stoer, niet te netjes. En een beetje betaalbaar heel graag met linkjes of merken die aan te bevelen zijn Hebben jullie leuke tips wat ik echt in mijn kast moet hebben, waar ik op moet letten etc? Alvast bedankt!
Moeilijk om zo even wat op te noemen.. Ik weet dat op de site van bijv Miss Etam (Complete Outfits Dames | Miss Etam) of Stylefruits (stylefruits.nl | Trendy outfits en woonstijlen van vrouwen voor vrouwen) verschillende voorbeelden staan van complete outfits. Nu ken ik jouw smaak natuurlijk niet.. Een wat losser truitje met een goeie skinny ia altijd goed. Laarzen eronder of hakken en klaar. Een simpel shirtje kun je opleuken door een mooie sjaal erop te dragen; Zalando - sjaal Anna Field bijv. Of een colbertje of leuk jasje, etc. Zorg wel dat het truitje/jurkje niet te soepig wordt. Een riem om je taille of als het truitje/jurkje al zo is geeft al een heel ander gezicht.
onmisbaar: minstens 2 goede spijkerbroeken. spijkerbroeken moet je niet op bezuinigen die moeten perfect zitten. Als je een buikje heb moet je sowieso gaan voor een hoog model. zwarte broek die je aankunt voor netjes maar ook casual ( kijk eens daarvoor bij promiss) zwart en grijs vest. kun je overal mee combineren hetzelfde als met 1 of 2 colbertjes. kunnen overal op. ander kleur shirtje erbij en andere ketting ofzo en je ziet er weer anders uit. basic shirtjes in verschillende kleuren kun je niet genoeg hebben. paar tuniekjes/ bloesjes of shirts met print voor de afwisseling met shirt/vest/colbert Paar goede laarzen die je zowel net als casual kan dragen paar sneakers voor casual.