Hallo allemaal, Ik denk dat als je heel ontspannen bent,je sneller zwanger raakt als dat je er continu mee bezig bent (dus gespannen) Zo is dat bij mij gebeurt en bij veel mensen uit mijn omgeving, Wij wilde heel graag zwanger worden en elke maand was ik weer gespannen,,zal het nu wel zo zijn of niet? Ik dacht er continu aan en telkens was het weer een teleurstelling als ik weer ongesteld werd. Totdat ik 8 dagen op vakantie ging,waar ik al een tijdje naar uitkeek. Ik had mijn gedachten over het zwanger worden helemaal opzij gezet,en genoot van mijn vakantie. Vlak voor dat ik ongesteld moest worden kwamen we terug naar nederland,en ik stond er helemaal niet bij stil,dat kwam pas toen ik 4 dagen overtijd bleek te zijn. Toen ik 11 dagen overtijd was heb ik een test gehaald en ik was/ben zwanger! Groetjes Frans en Samantha
Ja is helemaal waar. Maar toch ben je (tenminste ik) er onbewust mee bezig. Kan echt aan niets anders denken. Zeg steeds tegen mezelf dat ik dat niet moet doen en het een beetje van me af moet zetten, maar 't lukt echt niet Ben bang dat het langer gaat duren bij ons omdat ik zoveel mee bezig ben...
Ik ben er ook steeds onbewust mee bezig en anders begint manlief er wel over... Ook op mijn vakantie (wel minder dan) Ik denk er continu aan en vooral rond mijn NOD. Iedereen in mijn omgeving zegt je moet er niet zo veel mee bezig zijn. Dat probeer ik wel, maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wil zo graag een kindje
Ja: vakantie, ontspannen klinkt echt als muziek in mijn oren maar het lukt niet echt. ten eerste heb ik geen tijd voor vakantie en ten tweede herinnert mijn lichaam mij er eigenlijk elke dag aan dat ik ermee bezig ben. sinds ik gestopt ben met de pil doet mijn lichaam echt de raarste dingen en ik weet niet waarom of wat ik eraan doen kan. dus ik zou zo graag eens ergens anders aan denken maar het lukt niet. maar hopen dat het geen invloed heeft op het zwanger worden voor mij en anders toch maar gewoon vrij nemen ^^
Wij gaan er het laatste weekend van november even lekker tussenuit....even helemaal nergens aan denken! Laat ik nou net dat weekend mijn vruchtbare dagen hebben...
Laatste keer dat we een weekend weg waren (ook Landal, in augustus) zat ik ook in mijn vruchtbare dagen. Ben toen ook zwanger geraakt. En nu gaan we wéér naar Landal en wéér in mijn vruchtbare periode. Zei al tegen mijn vriend, we moeten daar gaan wonen...vruchtbare grond haha
Dan moeten wij ook maar naar Landal Greenparks! Ik ga binnenkort wel een midweek naar een ander bungalowpark, maar zit dan niet in mijn vruchtbare dagen .
Ik vond het ook heel erg moeilijk om aan iets anders te denken, en die vakantie heeft me echt heel erg geholpen! En gewoon je ergens anders op focussen kan ook helpen! en sjanienu1 prettige vakantie alvast Groetjes Frans en Samantha
Ik snap wat je bedoeld hoor maar als op vakantie gaan een remedie was om zwanger te worden zou het een hoop mensen de mmm schelen. Vind het eerlijk gezegt een beetje makkelijk gezegt en kan ook pijnlijk overkomen op mensen. Wel fijn voor je dat je zwanger bent!
mayb helpt het wel bij de dames en heren die *jemig wat lastig om dit zo te schrijven zeg* die niet in de mmm zitten/tegen aan zitten. bij de mensen die wel spontaan zwanger kunnen worden zeg maar! (jah bedoel het goed dames! echt..! maar weenie precies hoek het moet zeggen dus hopelijk niemand voor zn been geschopt hiermee!) liefsssss kanjer
Ik ben ook niet meteen zwanger geraakt,,heeft ook en tijd geduurd. Maar het is (algemeen bekend) dat het het makkelijker is als je lichaam de rust krijgt die het nodig heeft,heeft mij ook geholpen. Niet dat het anders niet lukt! Groetjes Frans en Samantha
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ik was er ook ontzettend mee bezig, lijkt me ook logisch als je bewust stopt met de pil, zat veel op dit forum en las echt alles wat los en vast zat. Vorige maand zwanger, dit liep helaas uit in een vmk maar deze maand direct weer zwanger! Mijn tip: gewoon veel klussen