ik lees hier veel verhalen over moeders die het moeilijk vinden om weer aan het werk te gaan, dat lijkt mij heel lastig. misschien vinden jullie het gek maar ik heb juist zin om weer aan het werk te gaan! ik ben er dan ook wel een hele tijd uit geweest ivm hoge bloeddruk al vanaf juli thuis. het zal wel druk worden, 3 dagen werken met 3 kinderen maar ik denk dat ik er ook weer energie van krijg. zijn hier mensen die dit herkennen?
Ja ik was twee jaar geleden ook wel blij dat ik weer kon gaan werken hoor. Weer eens ander "praat" dan alleen maar baby, luier, voeding etc En dan ben ik alleen maar de "normale" 16 weken thuis geweest. Weet niet hoe het nu gaat "be"vallen, heb straks 18 weken verlof+vakantie.
Ja hoor, hier nog 1 De eerste dag de kleine achterlaten op het KDV was wel heel moeilijk, daarna niet meer.
Jaaa ik wil ook werken Ik hou heel veel van me meissie hoor! En geniet er ook super van. Maar man ik wil toch ook wel weer lekker aan het werk Ik mag 9 feb weer werken
Hier nog 1! Ik begin over 3 weekjes weer, heb dan 18 weken gehad. Maar ik heb er ook echt wel weer zin in! Ik denk persoonlijk dat ik dan nog veel meer kan genieten van mijn kereltje!
Na mijn eerste keek ik er ook weer ontzettend naar uit om te gaan werken (ik heb toen 16 weken verlof gehad). Had er toen super veel zin in! Nu met de tweede heb ik dat toch een stuk minder, maar weet niet zo goed waarom. Morgen nog een dagje werken en dan heb ik 5 maanden verlof, heb er zelf dus nog 5 weken achteraan "geplakt".