Is mijn zoontje dan zo langzaam?!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Loesie1982, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn zoontje is 7,5 maand en kan nog niks.. :(

2. Justins mama

Justins mama Bekend lid

Feb 9, 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje is van dezelfde leeftijd en kan hetzelfde hoor... Trouwens hij kan niet in zijn handjes klappen.. haha dus doe van jou kan nog meer.

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Die van ons toen ook niet hoor, nu doet ie hetzelfde als de kleine van ts, volgens mij allemaal een heel normaal tempo hoor. Je hoort en leest zo vaak over 'wonderkinderen' maar dat zijn de uitzonderingen en niet andersom :D

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Heey meis!

Last van haar oortjes kan ook te maken hebben met idd haar tandjes.. Dat is met Lisa ook zo. Die trekt echt haar hele oren stuk (tot bloedens toe). Heb het al zo vaak laten nakijken..

Maar je moet echt doen wat je gevoel zegt hoor! Beter een keer te vaak na laten kijken dan 1 keer te weinig!

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    onze zoon kruipt pas sinds 3 weken, en hij is nu 15 maanden!

6. misa

misa Niet meer actief

@Mloetje: volgens mij is je kindje echt niet heel traag of langzaam hoor. Als de kindjes wat nieuws kunnen en mama's zijn trots, dan laten ze dat soms weten...! :) Maar als je kindje nog iets niet kan krijg je niet hetzelfde trotse topic natuurlijk! Valt het gewoon niet zo op.

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hihi, is ook zo!
    Zal ik dan een trots topic openen: Ik ben zo trots, mijn zoontje kan nog niet tijgeren!:D:D:D

Sanjor, it's me Loesie! Heb m'n naam veranderd!!!
    En het is niet een haar, maar hij, mijn knappe Siem!;)

Maria, net zo, haha, ken je natuurlijk van het verlengde wachtbankje!

Patroeschka, las idd over je zoontje en de huisarts, dat hij zoveel slaapt enz...lastig hoor, maar op je strepen gaan staan he? Je gevoel is meestal juist!!!!

Zonnetje, en nu racet je zoontje de hele kamer door zeker?! haha!

Justins mama, S.iem doet niets liever, haha!

Liefs
    Hoest met je grote man!

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Whahahahaha OMG!! Ik schaam me dieppp!
    Ik wist wie je was toen ik tikte whahahaha. Naja! Weet niet wat er met me aan de hand was. Denk van het slaap tekort;):p hahaha
    Sorry meis!

9. fam

fam Actief lid

Jul 1, 2008
    219
    0
    0
    Gelderland
    Mijn dochter van bijna 9 maanden heeft 4 maanden in een spreidbeugel gezeten en mag nu sinds 3 weken overdag 'los'. Ze kan inmiddels rollen op haar buik en zitten. Ieder kindje volgt zijn eigen lijntje. Mijn zoon van bijna 3 kon ook met 9 maanden zitten en kroop pas toen hij ruim een jaar was. Daarvoor schoof hij op zijn billen door de kamer. Lopen deed hij met 17 maanden en ik vond het prima zo. Op andere vlakken gaat hij weer sneller. Zo heeft hij inmiddels een taalkennis van een 4+er.

10. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Finn deed op die leeftijd ook nog niet zoveel hoor..Ik werk op een kdv en als ik dan ging vergelijken viel me ook op dat Finn niet overal even snel mee was.
    Hier met 8,5 maand wel zitten, maar niet teigeren/kruipen. Dat had hij pas net voor zn eerste verjaardag onder de knie.
    Staan kwam pas 2 weken na zn 1e verjaardag..en lopen met 15 mnd, wat dus opzich gemiddeld was..

11. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    je moet niet kijken wat je kindje niet kan maar wat hij wel kan
    En of je kindje blijft ontwikkelen dat is het belangrijkste
    Ik ben mama van een prematuurkindje en moet haar ontwikkeling dus extra in de gaten houden ook met hulp van de kinderfysio
    Kruipen heeft ze overgeslagen maar ze tijgert wel nu is ze dus druk bezig met staan en stappen.
    EN net stond ze 1 tree op de trap hahaha
    Dus geniet nog ff van je rust haha want als ze eenmaal kunnen staan is de rust voorbij hahaha

Share This Page