Hallo allemaal, Ik ben dus bij mijn huisarts geweest omdat ik al 3 maanden niet ongesteld ben geworden. Nu heeft zij mij verteld dat dat mag en dat ik februari en maart nog aan moet kijken en dat ik dan de 1e week van april terug moet komen en dat ze dan mijn bloed gaan prikken..... Maar wat houdt dat bloed prikken dan precies in? Ik hoop dat jullie er meer verstand van hebben dan ik... liefs sylvana
Pff.. k snap echt niet waarom een huisarts niet meteen iets kan doen... 3maanden niet ongi is toch al super lang?! Kneem aan dat ze bloed wil prikken om het te onderzoeken, kijken naar bepaalde waarden die erop wijzen of je wel n ei krijgt? Kweet het niet precies denk dat er wel wat meiden hier zijn die het wel weten! Succes met wachten in ieder geval...
thanks... Nee snapte het ook niet, ze zei ook nog dat ik jong was....alsof als je ouder bent je wens groter is.. Weet dat ik,nog wel 10 jaar kan wachten kwa leeftijd, maar ben iet gestopt met het idee dat ik dan over 10 jaar mama ben... vreemd mens..hha
@sylcor ze kunnen je toch pilletje geven om je menstruatie op te wekken :S Rare huisarts hoor.. niet echt meelevend
Ja precies! Alsof je op jongere leeftijd nog maar ff moet wachten.. :S Pf.. tis net zo gewenst! Miss kan ze provera voorschrijven? Volgens mij is dat om ongi op te roepen...
nou daar heeft ze het niet over gehad. Alleen dat als het er over 2 mnd nog niet is ze bloed laat prikken