Herkent iemand niezen als een eerste symptoom van de zwangerschap? Heb zo op en af een verstopte neus en moet heel vaak niezen. Heb geen allergie ofzo dus nies anders bijna nooit. iemand?? Bedankt! Groetjes
Kan ook hooikoorts zijn. Kun je zo maar last van krijgen, ondanks dat je er nooit eerder last van hebt gehad. Ik ken het niet zo als zwangerschapssymptoom eigenlijk, maar je weet het niet. Je slijmvliezen schijnen wel gevoeliger te zijn trouwens. Maar goed, ik zie dat je nog 7 dagen moet tot je NOD. Spannend! Hoop voor jou dat het inderdaad een zwangerschapskwaal is.
Ik herken het dus dan weer wel. Ik werd gelijk vanaf het begin "verkouden" en ben dat ook tot een maand na de bevalling gebleven. Niet overheersend, maar echte niesbuien. De dokter had er ook een naam voor maar die weet ik echt even niet meer. Ik heb er toen een neus pufje voor gekregen, 3x daags gebruiken en binnen een week was ik overal vanaf. Bleek bij mij echt door de hormonen te komen, maar ik ben wel heel gevoelig voor hormoonschommelingen.
Nou bij hooi koorts heb je wel meer waar je last van hebt. Ik nies alleen. En gevoelig voor hormonen ben ik ook heb een jaar geleden moeten stoppen met hormonen door overstimulatie/over gevoeligheid. Bedankt voor de reacties. Groetjes
Nu ik het zo lees ik heb dat de afgelopen week, anderhalf ook! Ik dacht eerst dat ik ziek begon te worden.. heb ook geen hooikorts. En een loopneus uit t niets soms lichtjes verstopt. Ben verder niet ziek.. Ben benieuwd!! Esther15, spannend zeg! Hopelijk goed nieuws!! wish01, Hopelijk hebben wijst deze kwaaltje naat het positieveee Wanneer mag je testen?
ow echt haha ja ik ook! Ong vanaf de 23e.. Maar heb nou gister via 123zwanger 6 ultra gevoelige testen besteld die je al 6 dagen ervoor kan gebruiken ook al weet ik dat ik dat beter niet moet doen.. die komen morgen ochtend binnen als goed is! Maar voel me gewoon zo anders en al die andere kwaaltjes.. Heb je verder nog ergens last van?
Nee wat krampjes en steekjes in liezen en schaambeen. En branderige,droge ogen daardoor 1 ontstoken. Jij ?
Ja die steekjes heb ik ook, alleen lijkt het alsof omfat ik het zo graag wil van alles voel. Zo ook dus misselijkheid en maagzuur met vlagen, pijnlijke tepels, borsten beginnen op te zetten. 2 x achter elkaar soort van blaas ontsteking gevoel gehad en was zo weer weg. 1 dag echt veeel apparte afscheiding. Myn buik die normaal opzet al week voor me ongi is nu gewoon plat. Soms beetje te emo uit de hoek voor myn doen. We zullen zien met een weekje wat t is of dat me lichaam me in de maling neemt. Laat je weten als het bij jou raak is? Zal voor je duimenn!!
Haha, grappige vraag. Zwangere collega op het werk vond dat ik vaak moest niezen en heeft zelfs gevraagd of ik niet misschien zwanger was. Weken later bleek ik dus onverwachts (maar zeeeeer gewenst!) zwanger, haha. Eigenlijk was zij de eerste die het wist En ja, het vele niezen was bij mij een reactie op de zwangerschap
Hahaha, absoluut niet lullig bedoeld, maar je ziet hier echt de raarste symptomen voorbij komen, van pijnlijke ogen tot niezen tot huisdieren die je stalken . Het kunnen best wel echte tekenen van een zwangerschap zijn hoor, maar ik moet er altijd wel om lachen!
Ik laat het je weten aleksic succes! Bonsje,,grappig en bedankt voor je reactie. En nana tja wat zal ik zeggen sommige dingen vallen je op omdat je het zelden tot nooit hebt. Vind je reactie alleen raar, als je bezig bent met zwanger worden let je op dat soort dingen. Groetjes
Bij mij is het zeker een zwangerschapskwaal Als ik normaalgesproken wel eens nies dan is het 1x, maar nu soms wel 6 of 7 x achter elkaar! In het begin was het heel erg, nu iets minder, maar nog steeds af en toe een flinke niesbui. Als ik ooit weer zulke niesbuien zou krijgen is dat voor mij genoeg reden om er een zwangerschapstest tegen aan te gooien