ongesteld geweest, buikpijn en voormelk zwangerschap mogelijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door trufa13, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trufa13

trufa13 Nieuw lid

16 apr 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi iedereen
    ik heb e nu toch maar geregistreert hier.ik lees af en toe mee omdat ik ineens onverwacht in een vreemde situatie ben.
    ik neem geen pil en gebruik altijd een kondom.ik heb geen vaste partner.ik heb al kinderen ,ben 43 jaar oud.
    deze maand heb ik een leuk weekend gehad met iemand en de bedoeling wa smet kondom uiteraad.nu kwam ik er NA de vrijpartij achter dat hij wel degelijk in me was gekoen(met me rug naar hem toen dus niet gezien) en helaas ook niet gmerkt. dit was dikke 5 dagen of zo voor mijn verwachte ovulatie.iig ben ik snel opgestaan om zoveel mogelijk kwijt te raken. aub geen verhalne over morning after..ik zit in het buitenland en ben naar mijn idee langniet meer zo vruvhtbar als vroeger.nu het volgende. sinds plus minus een week ernaar het bekende ongesteldheidtrekken in me onderlijf.ik ben op tijd ongesteld geweest,maar maar krot en de krampen houden neit op.af en toe misselijk dus test egdaan,negativ,nu vertrouw ik e rniet op want bij al mijn kinderen waren ze niet voor de 8ste week positiv.gezien ik nog steeds vreemde dingen bemerk en ook wel eens gevraagd werd op me borsten gegroeid zijn ben ik dus onzeker.de krampen zijn er gewoon de hele dag door en gister avond heb ik druppels melk uit me borst gehaald(dit kon ik bij al mijn kinderen altijd al heel vroeg in de zwangerschap,er buiten dus nooit).
    ik was vanochtend bij de dok,morgen wordt een urinetest gemaakt want zij vertrouwd het ook nieeet. punt is dat ze zei als ie negativ is (laage hcg waarde ) moet ik dus nog 2 weken wachtn voor ik naar de gyn kan.ik wil eiegntlijk geen kinderen meer en wil dus niet zolang moeten wachten in onzekerheid.
    ik weet ook dat het koffiedik kijken is maar zijn er mensen die alle zwangerschappen eerst negative testen hadden ook al bleef die ongi uit en ineens ondanks ongi en negative test dan toch zwanger waren? die melk heeft e echt laten schrikken....en die krampen houden niet op plus dat ik soms idd een klein bolletje onder het schaambeen voel als ik zit.heeeeeelp. ik weet niet eens of ik het houdn wil maar als ik nog zo lang moet wachten is het nog erger als ik voor een abortus oet gaan(hier is dat tot 18 weken mogelijk heft de dok gezegd...ik vindt dat wel erg lang.ik wil het nu weten en dan beslissen!
    mmm wat nog meer? af en toe vlagen van misselijkheid na het eten,duizelig en blijkbar beetje lage bloeddruk(wat de laatste dagen beter is)
    alvast bedankt voor de reacties

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Moeilijke situatie zeker als dat je zelf dacht dat het veilig was.
    Ik zelf testte bij mijn zoontje ook pas ruim een week na mijn nod positief. Daarvoor was het negatief.
    Doet jouw huisarts misschien geen bloedtesten? Daar zou je het beter in moeten zien dan in urine testen en heb je gelijk duidelijkheid.

Je lichaam kan natuurlijk ook gewoon "raar " aan het doen zijn. Nu wil ik het absoluut niet lullig laten klinken dit, maar ga je toevallig richting de overgang? Ik wil je absoluut niet voor oud uitmaken, maar had het laatst toevallig met mijn tante erover dat die er al jaren mee bezig is (wist niet eens dat dat kon) en wat jij beschrijft klinkt toch wel hetzelfde.

Maar goed, ik ben geen dokter en probeer gewoon met je mee te denken.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt want dit is ook niks natuurlijk. (oh en je vriend op zijn sodeju geven dat hij dat condoom volgende keer WEL gebruikt)

3. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat lastig hoor....
    Heel erg lastige situatie zit je nu.
    Wat kan je nu? Nou zoals je het beschrijft inderdaad niet zo veel..
    Vervelend hoor...
    Morgen dus bloedtest.
    Wanneer krijg je dan uitslag hiervan?

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ze krijgt morgen toch een gewone urine test?

5. trufa13

trufa13 Nieuw lid

16 apr 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie lieve reacties. ja morgen is een urinetest,een bloedtest wordt niet eerder als bij de gyn gemaakt.ik had er wel om gevraagd om een zwangerschap uitsluiten te kunnen.
    aan de overgang heb ik ook gedacht,maar ik heb nog nooit een ongi overgesalgen en ben dus echt altijd op tijd. vor zover ik weet wordt je langzaam aan onregelamtig als de overgang in aankomst is.
    ik neem al jaren geen pil ik heb namelijk geen vriend ;). dat komt er nog bij...het was gewoon een gezellig weekje met iemand...schaam.hij weet wel dat ik me zo voel,maar ondanks hij het leuk zou vinden(was ook duidelijk zijn schuld dat die mogelijkheid er is)hebben en gaan we ook geen relatie hebben.hij woont iets verder weg is een heeeel stuk jonger als ik en zou me finanziell ook niet kunnen helpen.hij zou er wel voor willen zijn als het zo is.dus weekendpapa zeg maar.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meis, voor het feit dat jij een leuk weekend hebt willen hebben hoef je je dus echt niet te schamen!! Als je vrijgezel bent wil niet zeggen dat je nooit "lol" mag hebben. Dat hij zoiets doet vind ik echter echt niet kunnen want jij zit nu met de stress.
    Maar goed, gebeurd is helaas gebeurd in dit geval. Ik kan wel zeggen wat ik van hem denk, maar dat verander de situatie niet.

Over de overgang: ik heb er zelf geen ervaring nog mee, maar mijn tante zei dat ze opeens 6 maanden niet meer ongesteld werd, zo uit het niks. Vandaar dat ik over haar begon. Wil dus absoluut niet zeggen dat dat bij jou zo is want ik ben natuurlijk geen dokter.

Hoef je morgen alleen je urine in te leveren of krijg je ook nog een gesprek met je huisarts?

7. trufa13

trufa13 Nieuw lid

16 apr 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen wordt het alleen urineaflevren en donderdag dan het resultaat halen.ik zit in spanje en weet dus ook niet op hoeveel hoeveelheid hcg die urinetesten van de arzt hier gaan.
    euh...wat je onuitgesproken meneing over die jonge man aangaat....ik ben het helemaal met je eens,lol .

8. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe was je uitslag?
    Hoop dat hij zo verlopen is hoe je het zelf graag had willen zien...

Deel Deze Pagina