Wahaha ik heb dit nu ook een aantal dagen. Nergen allergisch voor oid. Maar had dit nooit gekoppeld aan een zwangerschapsymptoom. We moeten nog even geduld hebben voor we het weten
ik...het viel me op laat ik het zo zeggen gister ook vaak.en verkouden ben ik niet en heb geen last van hooikoorts
Hallo allemaal, Ik moest heel veel niezen vorige week nu is het al weer een beetje minder, geurtjes komen wel sterker binnen waardoor ik eerder ga niezen.. Hoop voor jou dat het ook een symptoom bij jou is!! Ga voor je duimen..
Ik heb sinds week 6 ongeveer last van deze niesbuien zeker wel meerdere keren op een dag. Geen last van allergie/hooikoorts. Hopelijk test je positief, ik duim voor je mee samen met de andere dames!
Hihi ik moest even lachen toen ik de titel zag. Maar ik ben rond mn eisprong ziek geworden (snotterig en hoesten) en nu heb ik een positieve test.
Ik snotter sinds de innestelling en nies wat af...dacht eerst gewoon verkouden of griepje maar blijkbaar gaan mn slijmvliezen op hol van de hormonen...
Klinkt goed dames. Hope dat ik snel een positieve test mag showen . Het niezen is na 3 dagen over wel wat snotterig geweest . Nu alleen nog af en toe steekjes . Dankje dames. Groetjes wish
Hier nog nooit iets gemerkt van niezen en zwanger zijn.. Moest dan ook in eerste instantie heel hard lachen bij de topictitel Blijkbaar hebben er toch wel wat dames last van hihi heb er alleen zelf echt nog nooit van gehoord.
Ik was bij alle 3 de zwangerschappe wel verkouden! Kom door je een lagere weerstand krijgt als eitje zich gaat innestelen. Maar niezen nooit oogelet. Ik hoop dat je een positieve test mag ontvangen! Xx
Grappig dat meer mensen met deze vraag lopen, ik vond het namelijk nogal raar dat ik gisteren met een verstopte neus wakker werd....Zomaar ineens strontverkouden! Niet alleen niezen dus, ook echt een verstopte neus. Puur opgezette slijmvliezen, want bij het snuiten geen groene snottebellen zeg maar! Ben benieuwd, voel me al een week niet lekker, en dit is wel heel anders dan een griepje of hooikoorts. 7 maart voor het laatst ongesteld geweest, zit nu op dag 48, zucht...
Ik moest heel veel niezen toen ik zwanger was. Maar op dat moment had ik al wel een positieve test gehad. Overigens heb ik standaard na mijn eisprong een verstopte neus 's ochtends. De 2e helft van de cyclus snurk ik dan ook enorm...