Elke maand heb ik steeds een paar dagen voor mijn NOD, zo rond 11/12 DPO dezelfde menstruatie-kwaaltjes. Namelijk gevoelige borsten en hoofdpijn. Ik word dan meestal rond 16 dpo ongesteld (dus luteale fase van 15). Maar elke keer 'weet' ik dan dus al dat het die ronde niet is gelukt... Ik vroeg me af hoe dat was toen jullie zwanger waren? Hadden jullie dezelfde klachten als wanneer je ongesteld werd?
Ik had juist geen pms/ongesteldheidsklachten toen ik zwanger was de laatste keer. Ik was erg vrolijk en mijn borsten werden pas pijnlijk drie dagen voor mijn NOD en niet meteen na de eisprong. Maaaar.. elke zwangerschap is anders. Bij mijn eerste had ik alle symptomen die je maar kon bedenken van alles ruiken tot overgeven. Bij de tweede had ik helemaal niks, alleen een beetje meer slaap dan gewoonlijk. Daarom ging er pas een lampje branden toen ik 11(!) dagen overtijd was
Ik had dezelfde klachten, alleen mijn bruine afscheiding bleef uit. Dat heb ik altijd zo'n vier dagen voordat ik ongesteld moet worden
Ik had dezelfde klachten, maar dan 5x zo erg. Niet gewoon gevoelige borsten, maar echt pijnscheuten. Niet 2 dagen van tevoren krampende buik maar al zeker een week van tevoren en niet zo'n beetje ook + misselijkheid al ruim een week voor nod, dat had ik dan weer niet bij menstruatie.
Herkennen jullie troebele urine? Ik zit pas in de eerste ronde, sinds gisteren valt het me op dat mn urine troebel is. Nooit eerder op gelet, dus geen idee of het bij een eisprong hoort of evt een kans op zwangerschap kan zijn? Het lijkt me sterk dat het in mijn geval een blaasontsteking is, want ik heb geen pijn bij het plassen, en moet ook niet vaker etc.
Helaas, dit keer waren mijn menstruatie-kwaaltjes ook echt menstruatie-kwaaltjes.. Vandaag ongesteld geworden Hopelijk volgende ronde meer geluk
Dag dames, heb net me profiel aangemaakt ipv alleen lezen ook even mee doen .. Ik heb ook normaal gesproken niet echt menstruatie kwaaltjes alleen opgezette buik met vocht lijkt het wel en veel eten (maakt niet uit wat als ik maar vol zit) Moet rond de 23e ongesteld worden, maar sinds paar dagen heb ik pijnlijke tepels (als ze hard worden), kleur lijkt ook wat donkerder. Al een week misselijk gevoel en met vlagen maagzuur (wat ik echt nauwelijks heb bijna nooit). 2 x achter elkaar blaasontsteking gevoel gehad en na paar uur was het weer weg. En sinds 2 dagen merk ik meer slaap nodig te hebben moe en cola die zuipt nog net niet met liters weg (had ik 2 x hiervoor ook helaas miskraam) constant dorst. Steekjes hier en daar en ik weet niet hoe innesteling voelt maar voor het weekend lag ik met me vriend op de bank en kreeg ineens steken door me hele buik heen en werd ineens kotsmisselijk dat ik naar de wc rende. hoefde niet over te geven. En zaterdag avond me hele gezicht zat onder uitslag/puistjes. Nou denk ik zit het tussen me oren omdat ik er nu op let of gebeurt het ook voordat ik ongesteld moet worden maar dat ik dan gewoon niet mee bezig houd Zo vervelend ....
Nog maar een keer: herkent iemand troebele urine? Zitten in onze eerste ronde, en heb er nooit zo bewust op gelet, maar vraag me af of dit bijv ook vlak voor je menstruatie kan komen. In mijn geval is het geen blaasontsteking.
Ik heb sinds in gestopt ben met de pil ook zo nu en dan troebele urine. Ik weet zo niet of het iets met mijn menstruatie te maken had. Ook ik heb geen blaasontsteking...
Hier mijn 2 lijstjes PMS: - nachtmerries vlak na de eisprong - verstopte neus - pijnlijke tepels en borsten - rugpijn - bruinverlies vaak wel 5 tot 7 dagen voor NOD - moe - koud - soms hoofdpijn Toen ik zwanger was: - roze afscheiding na ovulatie - geen nachtmerries - heel veel dorst - gescheurde droge mondhoeken - warm koud warm koud warm koud (mijn tepels gingen aan en uit hihi) - enorme borsten - enorm sjaggie - veel niezen - wel moeten eten maar het gevoel hebben dat het in je keel blijft hangen. Bij mij verschilden de symptomen dus wel echt van elkaar..
Ja, ik had al een paar dagen krampen in mijn buik zoals ik ook heb als ik ongesteld moet worden. Omdat de menstruatie steeds maar uitbleef ben ik toch gaan testen. Die bleek positief. Ik ben nu 5 weken zwanger, heb nog steeds veel last van krampen. Nu ook gevoelige borsten, maar verder heb ik nog niet veel last gelukkig! Succes met de volgende ronde!
Alles 4x zo erg bij zwangerschap dan als bij menstruatie. Ook al een week voor nod misselijk en buikkrampen, terwijl buikkrampen normaal 1 á 2 dagen voor nod bij menstruatie
Elke maand voelde ik altijd van alles terwijl het niet zo was (was er heel erg op gefocust) en de maand dat het wel zo was had ik wat lichte krampjes alsof ik ongesteld ging worden. Het gekke was wel dat mijn voorgevoel weer zei dat het niet gelukt was, terwijl dit toch wel zo was! En nu inmiddels 12 weken zwanger! Overigens bleven die steekjes/krampjes toen ik zwanger was, heb het nu af en toe nog steeds!
Ik ben nog steeds niet ongesteld sinds 7 maart, maar heb ook nog geen positieve test. Ik had veel liespijn, misselijk, maar dit is denk ik mijn eisprong geweest. De kwaaltjes waren even een paar dagen weg (eisprong geweest denk ik) en nu heb ik wéér van die dagen (ja sorry ben er een beetje klaar mee!!): continue zeurende buikpijn, heel veel honger, moe, en ik heb het gevoel dat ik veel dikker ben (terwijl mn man zegt dat dit absoluut niet zo is). En wat ik me afvroeg: heb sinds een paar dagen een verstopte neus, en veel niezen. Zomaar opeens, las wel eens dat mensen dit ook als symptoom hadden? Ik vind het allemaal maar vreemd, ben mezelf niet.