Ik heb 2 sept (1,5 week geleden) een keizersnede gehad. Het vloeien erna was minimaal en na 1 week gestopt. Nu een aantal dagen later is het weer begonnen en ook best heftig. Herkent iemand dit? Ben ik nu gewoon al ongesteld geworden?
Waarschijnlijk begin je nu weer te vloeien omdat je meer in beweging bent. Dat was bij mij ook zo, de vk had me hier in de kraamweek al op voorbereid. Als je na een week of zes begint te vloeien, is dat waarschijnlijk je eerste menstruatie.
Bij mij was het wel mijn menstruatie. Eerst twijfelde ik dus heb de datum genoteerd en achteraf was het mijn eerste menstruatie. Zat alleen iets meer tijd tussen. 2-12 ks 2/3 weken gevloeid 8-1 eerste menstruatie
Ok, kan dus echt beide. Ik geef wel bv dus had eigenlijk gedacht dat m'n menstruatie wat langer op zich zou laten wachten.
Hier precies hetzelfde. Ik ben ermee naar de gyn gegaan want uk maakte me zorgen. Ook rook het heel erg sterk, daar schrok ik van ...maar er was niets aan de hand. De baarmoeder was gewoon met n diepe reiniging bezig. Maar het heeft toen nog even geduurd en n paar weken later kwam de menstruatie en toen was alles weer gewoon.