Vloeien na keizersnede aantal dagen gestopt en toen weer begonnen??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lilyan, 12 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilyan

Lilyan Lid

26 feb 2015
    15
    0
    0
    Ik heb 2 sept (1,5 week geleden) een keizersnede gehad. Het vloeien erna was minimaal en na 1 week gestopt. Nu een aantal dagen later is het weer begonnen en ook best heftig.

Herkent iemand dit? Ben ik nu gewoon al ongesteld geworden?

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Waarschijnlijk begin je nu weer te vloeien omdat je meer in beweging bent. Dat was bij mij ook zo, de vk had me hier in de kraamweek al op voorbereid. Als je na een week of zes begint te vloeien, is dat waarschijnlijk je eerste menstruatie.

3. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Bij mij was het wel mijn menstruatie. Eerst twijfelde ik dus heb de datum genoteerd en achteraf was het mijn eerste menstruatie. Zat alleen iets meer tijd tussen.

2-12 ks
    2/3 weken gevloeid
    8-1 eerste menstruatie

4. Lilyan

Lilyan Lid

26 feb 2015
    15
    0
    0
    Ok, kan dus echt beide. Ik geef wel bv dus had eigenlijk gedacht dat m'n menstruatie wat langer op zich zou laten wachten.

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Bij mij werd het ook weer heftiger omdat ik meer ging doen en bewegen, eerste dagen lag ik echt plat :)

6. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde. Ik ben ermee naar de gyn gegaan want uk maakte me zorgen. Ook rook het heel erg sterk, daar schrok ik van ...maar er was niets aan de hand. De baarmoeder was gewoon met n diepe reiniging bezig. Maar het heeft toen nog even geduurd en n paar weken later kwam de menstruatie en toen was alles weer gewoon.

Deel Deze Pagina