Heb net getest met een zw test van kruidvat en tot mijn grote verbazing staat en een licht streepje, nog niet zo donker als de c streep maar zeker wel zichtbaar en roze/paarse. En dit was ook binnen 5 min volgens mij.......ga namelijk overal aan twijfelen nu....pffff Heb ik het wel goed gedaan was het wel binnen 5 min? kan het geen indrooglijntje zijn? Kan dit met kruidvat zw testen? Ik geloof het nog niet eigenlijk..... Hoor het graag vanjullie damens! Een hele onzekere meid....
Ccwoman: als ik je zo hoor ben je denk ik zwanger hoor! Heb je een foto? Dan kunnen we het meebeoordelen
de oplader van mn camera is kapot dus mijn camera is leeg dus helaas nu geen foto.... Ga even de camera van mn ouders lenen vanmiddag als t lukt en dan plaats ik snel een foto! Weet jij of kruidvat testen indrooglijntjes hebben ofzo? Maak me zelf gek hoor pfff hihi
Heb geen idee of de kruidvattesten indrooglijntjes hebben. Heb hier ook niet heel veel ervaring mee . Misschien ff op het forum zoeken? Spannend!
Nou heb net weer getest met clearbleu en daar stond letterlijk zwanger! Kan t nog niet geloven! Ben zo blij! Zo even mn banner veranderen maar denk....