Nah, zou dus echt niet mijn excuses aanbieden haha, ik zou het niet eens proberen uit te leggen. Doei! Gewoon een sissy-boy die het schijnbaar van zijn uiterlijk moet hebben *GAAAAAAP*
Hahahaha ja daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik dacht voor de vorm en heeft ie misschien wel door dat het niet lullig bedoeld was. Maar nee zoals al eerder gezegd hier, de anabolen stegen naar zn hersenen Weet niet meer wie het vroeg, maar die tirade deed hij natuurlijk niet onder zn foto, want daar moesten natuurlijk alleen maar lovende reacties staan (hij had dus ook mijn opmerking binnen een fractie van een seconde verwijderd) en stuurde me prive berichtjes
Oh daar gaat ie al hij wil alleen leuke dingen te lezen krijgen. Ik had hem er overgens wel even op gewezen dat dat dus wel erg opvalt. Maar ikke kan heel hard zijn.
Het is maar hoe je in elkaar steekt. Als ik iemand onbedoeld heb beledigd of gekwetst vind ik het heel normaal om excuses te maken ook al heb ik een opmerking niet zo bedoeld. Blijkbaar vond de ander het vervelend en vind dat je dan best sorry kan zeggen. Dus als jij iemand hebt beledigd/gekwetst/iemand voelt zich voor l*l gezet door een opmerking en iemand zegt dat tegen je dan reageer jij met "het is jouw probleem, leg het niet bij mij neer"??
Beetje kinderachtig mannetje. Ja patser kan verkeerd opgevat worden, maar alleen door patsers zelf. Ik vind dat hij zich een beetje aanstelt.
De Van Dale (jah jah) zegt: pat·ser de (m.) (1901-1925) herkomst niet duidelijk, maar geassocieerd met patjepeeër en patjakker 1·gemene vent, synoniem: smeerlap, schurk, ploert 2·iem. die groot doet, met geld smijt, synoniem: dikdoener, grootdoener, opschepper, patjepeeër, poen2 (3), patstrapper Niet echt heul positief dus, maar met die knipoog erachter en gezien het feit dat het van een vriendin (!) komt, zou hij toch moeten weten dat het een geintje was. Maar zo te horen was er al meer wat hem geïrriteerd had, en was het 'patser' de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen. Ik zou me er niks van aantrekken, hoor.
Patjakker hahahahahahahahahahhhahahhaahahahahahahahahaha wat een woord! Oh shit, ik heb hem een ploert genoemd! Hahahah hemeltje, wat een betekenissen. Maar goed laat t duidelijk zijn, ik bedoelde gewoon patser in de zin van macho. Gewoon leuk, bijna liefkozend zelfs
Nou nee, dan zeg ik dat ik het vervelend voor die persoon vindt dat hij/zij het op deze manier opvat aangezien het niet zo is bedoeld. Dat is wat anders dan excuses aanbieden.
Ik zou ook niet zozeer mijn excuses aanbieden maar wel zeggen dat ik het jammer vind dat hij de opmerking zo op vat omdat het gewoon een grapje was. Wat dat betreft ben ik het wel met Caithlin79 eens.
Het ligt er echt aan. zoals eerder is gezegd; het ligt eraan wie het schrijft en hoe je het schrijft. Maar dan nog blijft het best lastig want je weet van te voren niet hoe iemand het op zal vatten, ook al staat er een leuke smiley bij. als iemand een paar keer zo'n soort opmerking maakt zou ik er niks ergs inzien en waarschijnlijk gewoon meelachen! maar als iemand regelmatig zulk soort commentaar blijft geven wanneer ik iets op FB zet dan zou ik daar op een gegeven moment wel klaar mee zijn. (ik zou niet zo als die vriend reageren hoor.) Ik ken mensen die er een sport van maken om andere mensen zwart te maken, ze zeggen dan dat het "hun humor" is zodat dat het wel goedpraat maar mijn humor is het niet