Pijn na laparascopie normaal?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mickey06, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb 1,5 week geleden een laparascopie gehad en nu pijn in mijn blaas bij het plassen. Vooral als mijn blaas bijna leeg is.

Is dit normaal?

2. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi Mickey!

Ik heb ook een laparoscopische ingreep + HCG ondergaan en ik had meteen na de ingreep een beetje last, maar dat was de dag na de ingreep alweer verdwenen.
    Het lijkt mij raadzaam om je urine te laten controleren bij je HA, misschien heb je een urineweginfectie?
    Veel drinken helpt ook, dan spoelt je blaas lekker door!

Sterkte!

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik had na mijn laparascopie alleen een weekje last van mijn schouders en buik. Eigenlijk was het na 2 dagen weer normaal plassen. Misschien toch een koudje op je blaas. Gewoon de arts bellen hoor, daar zitten ze voor.

Heel veel succes.

Groetjes,
    Elvira

4. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Ik heb de ingreep 2 maal gehad, wel pijn gehad, maarniet aan m'n blaas. Idd raadzaam om even naar je huisarts te gaan als dit meerdere malen het geval is.
    Succes ermee!
    Gr Debbie

5. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb gister het ziekenhuis gebeld en ze zeiden dat als het niet erger wordt dat het niet uitmaakt...?!
    Mijn vriendin denkt dat het niet mijn blaas maar mijn baarmoeder is omdat zei dit gevoel bij het afknijpen heeft wanneer ze ongesteld is.

Ik kijk het even aan denk ik.

Deel Deze Pagina