Deze maand dacht ik dus echt dat het raak was ik keeg alle verschijnselen die je maar kan bedenken. Bij nader inzien eigenlijk teveel om echt zwanger te zijn. Allemaal testsen er door heen versleten zonder resultaat. Gisterenavond ben ik begonnen met bloeden Mijn 1e cyclus was 36 dgn deze 45 dgn. Toch ben ik blij, want ik werd gek van onzekerheid als ik dan wel eens lees dat meiden soms maanden moeten wachten op een menstruatie dan ben ik met mijn lange cyclus toch wel blij dat ik het wel wordt (liever zwanger natuurlijk) Voor de volgende maand weet i dus ook dat ik mij niet moet klampen aan alle symptomen want dat zegt niet altijd wat. Bij mijn 1e kind kwam ik er achter dat ik zwanger werd doordat ik eerst zo ontzettend moe was (dachten de ziekte van pfeiffer) daarna uit mij zelf gelijk gestopt met roken werd al misselijk bij de gedachten. dat was een symptooom dat ikdacht misschien ben ik wel zwanger (heb daarna trouwens nooit meer gerookt ) Bij mijn 2e kind voelde ik eigenlijk helemaal niets alleen mijn menstruatie bleef uit dat mijn man vroeg moet jij niet eens testen ik dacht nog zal wel meevallen en gelijk een roze streep., Dit keer voelde ik echt van alles maar ook niet zwanger. Ik wil eigenlijk deze maand beginnen met ovulatietesten maar ik ben bang dat ik dan zo gefocust wordt op het eisprong dat ik dan als we geklust hebben op de dag van eisprong zo gefocust ben over het feit dat het dit keer wel raak zal zijn. Dus ik denk dat ik het dan misschien wel gewsoon zijn beloop moet laten en kijken waar het schip strandt. Kijken of ik uberhaupt wel een eisprong krijg (zal toch best als ik geswoon ongesteld wordt of ) Ik weet mag niet klagen ga nu pas mijn 3e ronde in...voel me dan schuldig tegenover de meiden die soms al een jaar of langer wachten.
je hoeft je niet schuldig te voelen hoor tegen over andere meiden die al langer bezig zijn ! iedereen beleeft het op zijn/haar manier.. dan zou iemand die na 1 keer seks zwanger is, zich ook schuldig moeten gaan voelen, dat is niet de bedoeling.. ik heb t zelf ook hoor ! wij klussen gewoon om de dag, als mijn ongi is afgelopen, zelf vinden dat beiden fijn! dus ik hoef geen ovu testen te gebruik.. maar dat is bij iedereen verschillend natuurlijk !!
Het gaat er niet om hoe lang je bezig bent maar hoe je je voelt. Onzekerheid is heel erg naar en als je lang bezig bent maar ook als je kort bezig bent!
Ja dat is ook zeker zo bedankt voor jullie lieve reacties Wel is het volgende zo ik ben dus van plan om cervixslijm te kijken en baarmoedermond hoe hoog en laag die zit om zo wel een beetje te kunnen inscatten hoe mijn eisprong is heb gehoord van vele mensen dat dit goed werk Echter vandaag tijdens het douchen gevoeld maar mijn baarmoedermond zit echt heel erg hoog kan er amper bij en is ook heel zacht Maar toch bloed ik een beetje (geen menstruatiekrampen maar wel ongesteld zeg maar) is het niet zo dat als je ongesteld bent je baarmoedermond jiust heel laag moet zitten?