Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje. Maandag gaat de gyn bij mij kijken of mn baarmoedermond al rijp is. Als dat zo is dan word ik volgende week waarschijnlijk ingeleidt. Nu vroeg ik me af wanneer bij jullie je baarmoedermond rijp was. Dus bij deze mijn vraag
Okay... ik ben benieuwd of het bij mij al een beetje verweekt is. Morgen moet ik ook nog voor controle naar de vk. Dus misschien ga ik vragen of ze al willen kijken/voelen....
Bij mij heeft de verloskundige gevoelt met 37.3 weken...Potdicht! Erg frustrerend aangezien ik al bijna 3 weken voorweeen heb, hihi. We lachen er maar mee, kan toch niet meer dan afwachten...
Dat is inderdaad frustrerend als je al zolang voorweeen hebt. Ik moet vandaag naar de vk. Ik hoop dat ze ook even wil voelen.
Pas met 42 weken na 3 keer gel. Bij de tweede bij 41+3 na 1 keer gel. sorry Ik hoop dat het bij jou nu al het geval is.
Gister bij vk geweest met dezelfde vraag of ze kon voelen hoe het met de verweking en eventuele ontsluiting zat. Ook zij vertelde me dat het niet echt veel zegt, dat je al weken met ontsluiting kunt lopen voordat dat de bevalling pas echt op gang komt... Ben nu echt aan het aftellen, niet omdat het zo zwaar is maar meer omdat ik zo verschrikkelijk benieuwd ben naar dat kleine frummeltje in mn buik Succes iedereen met de laatste weekjes!!
bij de eerste begon het met 35 weken, bij de 2e met 36,5 weken. Had bij allebei ook al flink(3-4cm) ontsluiting in de laatste weken.
Ik heb geen enkel inwendig onderzoek gehad, totdat de weeën goed en wel bezig waren. Ik heb dus geen idee. Beide keren was de bmm rijp bij dat eerste inwendig onderzoek (40 weken en een beetje); de eerste keer ook helemaal verstreken en 1 cm ontsluiting. Bij de tweede keer had ik al iets van 2-3 cm ontsluiting bij het eerste inwendig onderzoek en was de bmm wel zacht, maar nog niet volledig verstreken.
Ik had met 36 weken al 1 cm ontsluiting maar uiteindelijk ben ik pas met 40 weken bevallen. De ochtend van mijn bevalling had ik zelfs al 5 cm ontsluiting zonder dat ik echte weeën had!! Hier wilde het dus niet zoveel zeggen
Ik had mijn eerste inwendig onderzoek bij 38+5 weken. Mijn baarmoeder was toen al verweekt en had 2 cm ontsluiting.De volgende ochtend ben ik ingeleid en had bij binnekomst al 3 cm ontsluiting.
Met 34 weken was alles er helemaal klaar voor + ontsluiting, het betekende paniek maar ons meisje bleef zitten tot 41 weken... Tsja het kan heel erg verschillen dus!