Op de linker en middelste zie ik duidelijk een 2de streepje. Op de rechter zie ik heeeeeel licht een streepje.
dat kan wel kloppen, die heb heb ik gedaan vlak na mn ongi want ik wou weten hoe hij dus niet moest zijn, toen wist ik nml zeker dat ik niet vruchtbaar was. Maar ik zit nu op dag 16 en eergister en gister heb ik er een gedaan, de andere twee en ik dacht ze zijn positief, net heb ik er ook weer een gedaan, maar moet nog wachten op de uitslag.
Hoi, ik ben nog niet zo heel bekend met alles rondom zwangerschap (1e ronde) maar kun je nu al zien of je zwanger bent dan? Ik zie bij je banner, 3 dagen tot eisprong. Groetjes!
ik zou nog even doortesten De een krijgt minder duidelijke 2e streep als piek bij als een ander. als je ze 3 dagen achter elkaar hebt gedaan is de middelste het duidelijkst, maar hoeft nog niets te zeggen, kijk maar es in mijn album, helemaal rechtsonder, daar is een foto met 6 testen achter elkaar. 1 was al vrij donker, werd daarna weer lichter en toen pas kwam de dikke streep! Succes!
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh.... Nu lees ik het ook inderdaad... stom stom stom... Niet goed gekeken en ben toch al een tijdje wakker..... Ik dacht al, die is voorbarig maar dat was ik zelf, hahahaha.... Succes ermee iig!
dat is idd eengoede piek, maar je kan wel zien dat ze elke keer een beetje donkerder worden Vind het wel lastig dat het zo wie zo een tweede streep heeft, het was makkelijker geweest als het net zo als de zwangerschapstesten waren alleen tweede streep als je zoveel lh hormoon hebt Maar we testen nog wel even door, heb net ook een gedaan en die doet het ook nog wel vrij goed whahaha maar hij is niet zo donker, maar misschien duurt dat even, bedankt in ieder geval
Ik vind 'm nog niet echt positief, maar ws zit ie er wel aan te komen... idd nog een paar dagen doortesten, tot het weer lichter wordt. Succes!
hij is dus wel al geweest mijn eisprong, de test van gister was al een heel stuk lichter en mijn temperatuur is omhoog gegaan. Dus mijn twijfel is weg, tenzij mijn temperatuur ineens kelderd, maar dan zou ik ook heel verbijsterd zijn want dat gebeurd nooit hihih Nu is het dus afwachten geblazen
mijn tempis nu 3 dagen hoog en ik heb een dag voordat ie hoog wed geklust, verder niet(heb een heel druk schema dus het kwam er maar niet van) NU heb ik toch wel goed geklust he? Ik ben toch nu niet te laat of wel dan?