Ik heb ze ook in m'n handen gehad. Het zijn echt slofjes. Zool is van wat dikkere stof. Dan is de baby allstar nog steviger. Zou persoonlijk voor shoesme gaan. Maar echt even passen en niet online bestellen.
Ik heb ze ook in mijn handen gehad, maar het leek mij geen goed idee. Hier ook de al een hele tijd op zoek, maar het blijkt een hele zoektocht om een goede schoen in maat 18 te vinden Heb nu al meerdere keren de volgende adviezen gehoord: * eerst zes weken op leren slofjes laten lopen totdat ze echt goed lopen en dan pas overschakelen op schoentjes. * geen hoge schoenen voor kinderen die net kunnen lopen, de enkeltjes moeten vrij blijven. Hier dus voorlopig maar leren slofjes.
Die replay schoenen zij inderdaad slofjes en geen schoenen met een echte zool! Ik vond die dingen van replay ook echt cool, maar zag toen in de winkel dat het slofjes zijn en dus niet geschikt om buiten veel aan te hebben, althans als je niet wil dat het gauw slijt en vies wordt. Kijk eens op de site van shoesme zelf, daar staan de verschillende soorten schoenen uitgelegd.. Edit: kijk anders eens op kleertjes.com daar hebben ze een heleboel schoentjes in maat 19, misschien zit er iets voor je bij? Nu ook veel in de aanbieding...
De schoentjes waarvan jij de link plaats heeft mijn dochter ook, zitten nopjes onder de zool kunnen ze best buiten wat mee lopen ze zal echt nog geen kilometers maken. Is belangrijk dat de schoentjes flexibel zijn en dat zijn deze prima. Prima schoenen shoesme. En anders even op hun site kijken voor verkooppunten en daar heen gaan.
mij is altijd geleerd dat de eerste schoenen onder de knokkel van de enkel moeten blijven, of hoe je t ook noemt dus dan zouden deze te hoog zijn. en lijkt me ook niet fijn lopen voor zo'n mini meisje. mijn zoontje heeft schoenen van jochie, flexibele zolen en zou hier echt wel t hele winkel centrum mee rond kunnen lopen, alleen zit hij liever in de wandelwagen rond te kijken maar dat zijn wel echte schoenen om te lopen je kan ook op de site van jochie zo zien welke schoenen voor welke fase zijn.
Ik zou nog niet kijken naar mooi of lelijk, kindervoetjes hebben goede schoenen nodig, met voldoende ondersteuning en volledig flexibele zolen. Juist omdat je dochter zo vroeg loopt, haar gewrichten zijn nog soepel en kwetsbaar. Mijn dochter had maat 19 toen ze losliep, we hadden schoentjes van shoesme en gattino.
Maar het is voor mij toch net zo belangrijk dat het er ook leuk uit ziet. Net als dat ik haar geen kleding aan trek die ik foei lelijk vind doe ik dat ook niet bij schoenen. Dus dan blijven die van shoesme als enige over. Maar dat lijken me juist slofjes. Ze zien er heel kwetsbaar uit. Ze verkopen alleen nergens hier in de buurt shoesme volgens de website dus ik kan ze niet in het echt gaan bekijken.
Tja toch zou ik even kijken naar mindermooi. Hier kon ze geen seconde op schoenen met flexibele zool lopen. dus eerst die replay slofjes op straat aangehad maar dat was zomer.
Bij van Haren heb je schoentjes van Elefanten. Zijn ook goede schoenen. En wat onwijs knap dat je meisje met 8 maanden al zoveel los loopt, snel hoor.
Ze loopt nu ook op slofjes maar dat vind ik zonde. Ze worden hartstikke vies met dit regenachtige weer. Als het zomer was geweest had ik haar gewoon wel zo laten lopen.
Oh Elefanten ziet er goed uit! En meteen makkelijker te kopen want van haren zit hier gewoon op het winkelcentrum.
Er zijn zoveel goeie kinderschoen, ook bij de scapino wel hoor. Zolang ze een flexibele zool hebben die je alst ware kan buigen, dan kom je een heel eind. Repley zou ik zelf nooit kopen, volgens mij betaal je alleen het merk niet een goede schoen!
Ik heb replay op zachte zol ze zijn erg fijn en goede kwaliteit Maar ik zou als ik jou was naar schoenenwinkel voor kinderen gaan en daar advieseren Ook schoenen pas nodig als ze zeker 2 maanden goed lopen. En zol moet flex zijn. In winkel kunnen ze kijken hoe ze loopt en hoe ze voet zet en daarop advies geven. Pas het en koop gewoon daar of online. Goede schoenen kosten 50-80 euro. Paslopende moeten erg goede hebben niet die van zeeman zeg maar
Ik geloof niet dat je perse tussen de 50 en de 80 euro hoeft te betalen. Ik heb leren schoenen met flex zool van dr. visser bij de scapino vandaan en die waren 35 euro in de uitverkoop voor 6 euro.. Die hadden ze trouwens in maat 19 ook..
mijn kindjes hebben beide op shoesme gelopen met die nopjes aan de onderkant ook buiten. je zegt zelf dat ze sinds een paar dagen loopt.... dus zou echt nog niet voor de elephanten schoentjes gaan daar zou ik nog even mee wachten totdat ze wat langer kan lopen
Hier van Clarks met flexibele zool van de scapino, zoontje loopt er super op kostte geloof ik 45 euro.