Is Replay een goed merk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleinesara, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik weet welke schoenen je bedoelt, die zijn toch echt bedoeld voor kindjes die al een tijdje lopen.
    Net een paar stapjes los=slofjes...

Maar nogmaals, je moet het helemaal zelf weten.

Btw, je dochter is 8 maanden? Die hoef je dan nog niet zoveel te vertellen:p

Zeker omdat je dochter er erg vroeg bij is, zou ik het risico niet willen lopen...

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Als je bijvoorbeeld het merk Jochie neemt, die is erg duidelijk met hun onderscheid welke schoentjes voor welke fase van lopen zijn. Optrekken = slofjes, handlopen = flexibele schoentjes en loslopen = stevigere schoentjes. Onze dochter heeft nu schoentjes die volgens dat systeem in de fase van handlopen zouden zitten, dus een fase terug. Dus volgens mij zit het wel goed.

3. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kleinesara,

Ik snap je wel. Onze vent loopt binnen los, maar buiten niet, dan wil hij alleen aan het handje. Toch hebben wij ook schoentjes gekocht, gewone schoentjes met een redelijk flexibele zool. Wel echte loopschoentjes.

Ook al loopt hij nog maar net, hij zal buiten toch ergens op moeten lopen. Thuis gaan de schoentjes meteen uit en mag hij weer op blote voetjes. We lopen toch niet de hele dag buiten met hem, dus voor die paar keer dat hij er eventjes buiten op loopt zal echt geen kwaad kunnen voor zijn voetjes. Als we met de buggy ofzo weggaan krijgt hij ze ook gewoon aan, lekker warm aan zijn voetjes en dan loopt hij er toch niet op.

Deel Deze Pagina