Is Rob Geus ( smaakpolitie) wel eens in jou stad/ dorp geweest?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 1 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja hier is ie ook geweest. De lekkerste snackbar hier werd afgekeurd ivm de satésaus die niet was afgedekt. Zie je het al voor je elke minuut een deksel van een bakje afhalen rond etenstijd omdat bijna iedereen satésaus besteld bij z'n patat 😂

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

helemaal mee eens! Restaurant waar boven ik werk wil hem, mocht hij er komen, weigeren. Puur omdat ze de restauranthouders kapot maken. en geloof mij: de keuken is er serieus super, superschoon! Ik leg gerust mijn jas op het aanrechtblad als het moet (doe ik niet, want dan worden ze gek ;))

Maar binnen laten doen ze echt niet. Zeker niet sinds zij weten dat je het keurmerk kan kopen...slaat werkelijk nergens op eigenlijk.

3. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha klopt. Kreeg ik ook als tip van de hovenier 😂

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, dan ben ik vast helemaal raar, ik heb dan wel geen kunstgras, maar ik heb tegeltjes met diepe groeven bij mijn voordeur, die stofzuig ik ook 1x per week, hahaha. gaat veel sneller dan het vegen. Mijn vader zoog altijd in het voorjaar zijn terras, ipv vegen. Zal het wel van hem hebben :)

5. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ja, in mijn vroegere woonplaats en toevallig in mijn huidige woonplaats was hij. De eerste kreeg gelijk een duimpje en de 2de commentaar.

6. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hier is hij wel eens geweest bij een soort van Brasserie.
    Keurmerk gekregen en daar twijfelde ik ook niet aan; heb daar zelf gewerkt en ze werken met high-standards. Kom er nu nog steeds graag voor een kopje koffie en of heerlijke lunch!

7. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hihi...
    Ik stofzuig 1x in de zoveel tijd ook de galerij mee :D
    Overigens onder luid applaus van de buren die mij eigenlijk voor gek verklaarden dat ik dat stuk buiten bij de voordeur ook stofzuigde.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh ja, ik vroeger ook (toen ik nog op een galerij woonde) en ik gooide er ook wel eens een dweil door.....:):p

Vind het eigenlijk niet meer dan normaal.....

9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    ja hier is hij geweest, twee keer zelfs. En de stickers zitten er nog steeds.

10. DearDeer

DearDeer Bekend lid

10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Is er ergens een lijst waar hij geweest is?

11. jupke

jupke Niet meer actief

Of hij hier geweest is?

Gelukkig niet. Vreselijke man :)

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    Onze gezamenlijke ruimtes worden uitstekend schoongehouden door een schoonmaakbedrijf dat daar ruim voor betaald wordt 😉
    In ons oude portiekflatje veegden we weleens wat mee toen we een matige schoonmaker hadden. Of toen een van de bovenburen, waarschijnlijk stomdronken, op de trap had gekotst. We kwamen dat s ochtends tegen op weg naar ons werk, en s avonds toen we thuiskwamen lag het er nog net zo. Man is het aan het schoonmaken, komt een van de bovenburen (andere? Dezelfde?) commentaar geven waarom hij "zijn" kots nu pas opruimt 😡😡😡

13. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hij is in mijn oude woonplaats geweest. De pizzabezorgdienst kreeg een keurmerk en was in één klap lokaal beroemd. De kippie vestiging kon letterlijk direct de deuren sluiten. De gehaktballetjes met satésaus bleken beschimmeld te zijn, maar met een extra dot satésaus was daar niks van te zien en ze werden gewoon verkocht.... Brrr.... Echt. Sindsdien moet ik echt niet denken aan ook maar iets te eten van welke "kippie" dan ook.... (Ookal zal er best een wel gewoon goed voedsel verkopen)

14. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik kijk het ook weleens, puur voor het vermaak. Want MAN MAN MAN, je word niet vrolijk van die Rob, hahahaha!
    Als mijn man mee kijkt(die echt de schurft heeft aan die kerel), zit ie mij altijd te pesten;"je hebt toch wel het restje stamppot gecodeerd vanmiddag toen je 'm in de vriezer deed?" hahaha!!
    Ik ben best iemand die de boel schoon houd, maar elke week de keuken van binnen en buiten poetsen of vriezers elke maand ontdooien....echt niet!
    Laatst hadden wel wel een smaak-politie tafereel; muizenplaag in de keuken, gatverdamme, daar wérd ik ook niet vrolijk van!! ongediertebestrijder gebeld, nu zijn we er vanaf. Bah.

15. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

In mijn woonplaats volgens mij niet. Rob woont hier ook, misschien durft hij niet te keuren in z'n eigen woonplaats....

16. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hij is in het restaurant geweest waar ik vroeger graag kwam; tip top in orde! Echt leuk om te zien! En hij is ook in het favoriete restaurant van mijn ouders gweest... whahaha, die kwamen er daarna niet meer ;) Was niet een beetje vies, maar écht smerig.

17. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik ben hem een keer tegengekomen met uitgaan in Amsterdam. Arrogant ventje :p

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.685
    113
    Dat lijkt mij echt niet leuk om te zien. Is altijd mijn nachtmerrie dat de keuken enorm goor is :$

Deel Deze Pagina