Man klopt op raam en gluurt naar binnen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dan schrik je je rot.

De jongste begon te huilen, dus naar beneden gehaald, flesje gemaakt etc.
    Zit ik haar de fles te geven, tikt er iemand op de ruiten. Nu doet mijn buurvrouw dat nog weleens als ze langs loopt met de hond, dus toen er niemand stond heb ik me daar niks van aan getrokken.

Na 5 minuten; weer getik op de ruiten. Dat kan mn buurvrouw niet zijn, doet ze anders ook nooit, plus de hond begon te grommen. maar goed, zal wel.

Wederom na een paar minuten; WEER getik op de ruiten. Je snapt; was behoorlijk boos. De jongste lag half slapend de fles te drinken en de oudste was na het eten op de bank in slaap gevallen en die lag daar dus nog. En geloof me; je wil ze niet allebei halverwege de avond uit hun slaap halen :D

Nouja, toe maar. Ik breng de jongste naar bed, kom weer beneden; WEER getik op het raam. Staat er een kerel naar binnen te gluren!

Hond stond allang voor de deur natuurlijk, haar de riem maar omgedaan. Deur open gerukt, achteraf niet zo verstandig misschien, maar ik was zooooo boos! En gevraagd wat hij wilde.

Loopt wat zenuwachtig te doen, kijkend van de hond naar mij, terug naar de hond, terug naar mij.
    'Ik wilde eigenlijk alleen weten welk programma je aan het kijken bent. Sorry dat ik stoorde.' En weg was hij!
    VOlgens mij een smoes van niks, volgens mij was hij gewoon bang voor de hond. Nu zal ze niks doen zonder dat ik het zeg, zolang hij niet probeert binnen te komen, maar als je haar op dat moment ziet staan, lijkt ze op een bloeddorstige killer:D (vandaar haar bijnaam killerhond:D)

Maar goed, nu ben ik niet zo bang aangelegd, zeker niet met een hond in huis.

Maar ik geloof dat ik de deuren maar extra controleer voor ik naar bed ga en het rolluik gaat naar beneden.

Mafkees.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Gatver zeg wat eng.

Gelukkig had je je hond bij je!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ieuwwwwwwww

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bah wat een engerd!

5. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou me ook rot schrikken en wat een rare smoes van die tv programma

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah bah! Sorry maar erg onverstandig van je om de deur open te maken. Gelukkig is er verder niks gebeurt.
    Vooral met 2 kinderen in huis had ik niet opengemaakt?

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik had niet eens open gedaan. Wel slim om de hond mee te nemen. Wat een creep.

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Oh bah wat eng zeg. Wel heel erg raar zo iemand.

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Brrrrr wat een engerd! Ik had in 1 oogopslag spierwit haar gekregen volgens mij!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Achteraf gezien had ik inderdaad de deur niet open moeten gooien, maar ik was zo ontzettend boos. Heb al aantal discussies met man achter de rug om eens wat vaker na te denken voor ik wat doe. Hij wordt echt razend als hij dit hoort.

Denk niet dat hij het in zn hoofd haalt om vannacht in te breken.

11. knap

knap Niet meer actief

Dit zou ik ook niet zo vertrouwen.

Gelukkig heb je een hond. Maar ik had ook niet open gedaan. maar ik heb geen hond.

Kan me voorstellen dat je de kriebels nu hebt. Zou lekker me kinderen bij me op de kamer leggen en de hond voor de deur. :)

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Nou ik had dus echt de deur niet open gedaan!! :$

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Gadver wat een engerd!
    Maar ik had ook de deur opengerukt hoor...zeker met zo'n hond in de aanslag haha.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ik had de deur denk ik ook open gegooid. En de hond ook gewoon los, en ik zelf een stuk hout in mijn hand.
    Ik zou ook WOEST zijn, rot nu toch even snel op. Mij een beetje bang proberen te maken, weg wezen.
    En ik zou denk ik ook een melding bij de politie maken, dat er 1 of andere rare knakker rondloopt in je wijk. Weet je nog hoe hij er uit ziet? Even goed onthouden.

15. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@luuz heey mop.eeeeeeuww freaky zeg bah bah.
    Met een smoesje over de zender.
    Dat je de deur open durfte te doen.

16. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik zou er ook een melding van maken bij de politie!

Als deze persoon kwaad in de zin heeft gaat ie vast en zeker op zoek naar een ander adresje....

Slaap lekker voor dalijk!

17. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wat een engerd :x.

Is je man vanavond thuis? Ik zou ook eventjes je buren inlichten en zeker een mobiel meenemen naar bed vannacht.

18. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ja, melding maken! 0900-8844 lokale nummer van de politie. Misschien is het bij meer mensen gebeurd, en hoe meer het melden, hoe meer ze er mee kunnen.

Bah, wat griezelig!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ow bah!
    Ik zou het in mijn broek gedaan hebben zeg!

Zou voor de zekerheid wel een melding doen bij de politie

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee mijn man is er volgende week dinsdag pas weer (doordeweeks sowieso niet thuis). Maar politie inlichten is wel een goed idee, zal ik zo gelijk doen. Je schrikt je kapot joh.

De hond heeft maanden geleden een aantal avonden gegromd en geblaft. Doet ze dus nooit zomaar en zeker niet 's nachts (lui beest). Hoorde later dat er in de straat achter ons een paar keer is ingebroken via de achtertuin. Die achtertuin grenst aan de onze, met alleen een steeg ertussen. Ze moesten dus via de steeg om binnen te komen. bleek precies op de avonden te zijn dat ze aansloeg. Dus als er vannacht wel wat is dan blaft en gromt ze wel.

Deel Deze Pagina