Ja ik ga. zo meteen om half 2 is ie weer open en ga ik me inschrijven voor de sportschool. omdat ik met man eigen zaak zit en 3 kleine kindjes ga ik naar een sportschool die 24/7 open is en je zelfstandig kan sporten. heb pas bij de fysio een en ander geleerd van oefeningen en nu ga ik dus hier verder. Ik vind het doodeng, zometeen om daar binnen te stappen en daar tegen zon afgetraind lijf ga zeggen dat ik me kom inschrijven en al helemaal als ik deze week voor het eerst daar binnen stap en daadwerkelijk ga beginnen. maar het moet. dat vet en die blubberbast zitten in de weg. Klaar dr mee. zo dat was het
Je zult zien dat het reuze mee valt allemaal. En dat juist de ''spierbundels'' de gene zijn die hulp aan gaan bieden. have fun!
Super initiatief. Gewoon doen. (Op de tijden en dagen dat ik zelf sport is het grootste gedeelte 60plus)
idd net bij het inschrijven kwam meteen al de eigenaar praatje maken ( ken ik wel is ook weer een klant van ons) hij was helemaal enthousiast ( is ook nogal een rokkenjager en hij bood meteen ook aan om paar keer "samen"te oefenen. Gaat goed komen! ga morgen eerst in die onbemande es op mn gemak kijken. effe wennen aan het idee en dan later volgende week es om weer advies te krijgen. Ga morgen maar es beginnen met fietsen. Heb er nu gewoon zin in whahaha
you go girl! goede actie hoor en je bent nu over de drempel heen.. (maar stiekem vind ik het niet erg dat ik zo afgelegen woon dat er op normale rijafstand geen sportschool te vinden is
Zelfs ik heb mij verleden maand ingeschreven - en ik heb er zeker geen spijt van!!! Ik heb pas in totaal 3 spierbundels gezien en ik ga bijna 2x per week. De spierbundels in kwestie lachen gewoon vriendelijk en zeggen goedemorgen. De afgetrainde sportieve mensen weten je te motiveren door een duimpje op te steken en iedereen is freaking vriendelijk. Niemand kijkt naar elkaar als in 'gatverdamme, wat zie jij eruit', en iedereen doet gewoon lekker zijn/haar ding. Ik ben als dikkerdje onwijs blij met deze sportschool! En godzijdank hebben ze kinderopvang
Wat goed van je zeg !! Ik vind sporten best leuk en hoe spontaan en zelfverzekerd ik ook ben. Alleen naar de sportschool vind ik dus ook helemaal niks (toch niet zo zelfverzekerd denk ik dan ) Maar goed over een week of 3/4 ga ik dus ook weer beginnen.
Ik ben sinds 4weken begonnen aan de spinninglessen. Sport al enkele jaren gewoon in het fitness gedeelte maar na mijn bevalling de stoute schoenen aangetrokken en meegedaan aan een spinningles. Doodeng vond ik het de eerste keer maar nu heb ik iedere keer zin om te gaan! Hoop dat jij het net zo leuk gaat vinden!
Nou ik ben geweest.. er was eerst nog maar 1 gast maar idd, lette totaal niet op mij en stak alleen zn hand op toen ie wegging. het was heerlijk... heb eerst kwartier gefietst daarna 10 min crosstrainer, 10 minuten loopband en daarna nog 10 min geroeid. vrijdag weer! de knop is om
"Dus jij gaat in de auto naar de sportschool om te gaan fietsen?" Grapje, las ik van de week, vond ik wel grappig.. Ik ga sinds kort ook, maar eerlijk gezegd vind ik er niks aan.. Maargoed, het is voor het goede doel..
Ook ik heb die stap vorige week genomen. Er moet nu echt wat gebeuren! Ben nu een paar keer geweest. Oke mezelf afmatten is nog steeds geen hobby maar leuker zal het toch echt niet worden. Hoef nu maar 35 min keihard aan de bak en dan is het klaar
Goed zeg! Ik ben in mei begonnen toen ik nog maat 52 had. Vond het ook spannend maar iedereen was supervriendelijk. Ik heb 10x 1 op 1 getraind met een van de trainers en heb nu een eigen schema. Vanavond ga ik weer Succes! Oh ja, iemand schreef dat ze had gefietst, geroeid etc.. Dat is allemaal cardio, krachttraining is ook belangrijk
Ik ben net bevallen dus ik ga even niet naar de sportschool, maar daarvoor deed ik 3 keer per week groepsles en ik liep drie keer per week hard. In de sportschool deed ik bodypump en grit. Grit is hetzelfde als bodypump maar dan intensiever en moeilijker. Misschien een idee om groepslessen te volgen?
Goed gedaan! Ik ben ook weer begonnen sinds een paar maanden bij basicfit. Met tegenzin ben ik de virtuele les xco-brn binnen gelopen.. Nu doe ik niks liever dan dat. Ik sta echt weer te popelen om te gaan. Ook al ben ik er geen ster in. Mijn coördinatie is nog al beroerd hahaha. Volhouden is een kunst voor mij. Heb ik geen zin, dan ga ik toch. Bij mij helpt het trouwens ook om in de ochtend te gaan (ook in weekend), savonds gaat het minder prettig behalve bij de vitruele les met een groepje.. Die apparaten laat ik dan maar voor wat het is. Die neem ik altijd in mijn ochtend-rondje mee. Ps.,, ik ga ook met de auto heen hahaha
Nee groepslessen is niet mijn ding. heerlijk in mn eentje vind ik leuker blij dat ik effe niemand om me heen heb een uurtje