hoi! graag had ik wat meningen van jullie of ervaringen gehoord. wij willen graag nog op vakantie tussen kerst en nieuwjaar. maar ergens waar het toch een beetje warm is en niet te ver. mag je nog vliegen als je 6,5 maand zwanger bent? of zijn er mensen met een ander alternatief???? wil zo graag nog eens gaan met ons tweetjes... hehe liefs
Hoi, Ik ben met 6 maanden in het buitenland geweest voor mijn werk. Niet echt vakantie, maar wij hadden er ook een relaxweekendje aan vast geplakt. Vliegen mag je bij de meeste maatschappijen wel, dat kan je op de websites van de maatschappij terugvinden. Wat ik zelf wel had was dat ik snel moe was en minder goed tegen de hitte kon. Dus even ergens naar toe lopen viel soms tegen en lekker op het strand relaxen had ik meestal geen zin in. Dan kan ik niet echt mijn draai of rust vinden en de warmte vond ik minder fijn. Dus vakantie is prima te doen, alleen zou ik vantevoren wel even nadenken over de invuling van de dagen omdat die misschien anders is dan je normaal zou doen op vakantie.