is spotify in de auto mogelijk met usb?

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 13 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb in mijn auto alleen de opties radio en cd. Nu wil ik spotify in de auto hebben.
    Een nieuwe radio met bluetooth is veel te duur in deze auto. Een usb erin laten zetten is wel betaalbaar.

Is het mogelijk om dan op 1 of andere manier mijn gsm te koppelen met die usb en zo spotify erop te krijgen?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Geen idee, maar ik heb een aux kabeltje in de radio. Die sluit ik aan op de telefoon en heb ik spotify via de radio.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

De radio heeft ook geen aux ingang. Usb erin laten zetten kost 100 euro volgens die garage.

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Geen idee of het met jouw auto ook werkt maar wij hadden eens een auto gehuurd tijdens vakantie en daar zat een usb aansluiting op. Daarmee konden we inderdaad spotify beluisteren via de speakers van de auto.

5. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik heb bij ali express een ding gekocht die je in de sigaretaansteker kan doen, en dan kan je via bluetooth je muziek via de radio afspelen. (De radio zet je op de frequentie die dat apparaat aangeeft)
    Als je bij ali op car wireless music sigarette zoekt krijg je diverse te zien.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

En je radio had ervoor geen bluetooth optie?

7. Logan

Logan Niet meer actief

Volgens heb jij dezelfde auto als ik heb? Als ik het me goed herinner... Daar zit toch onderin bij de asbak een aux aansluiting en een USB aansluiting?

8. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Nee. Denk dat blue tooth nog niet eens bestond toen mijn auto gemaakt werd :p

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja bij u wel, bij mij niet. Ruilen? :D

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn man heeft ook zoiets. Kan er ook handsfree mee bellen.

11. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Dat kan idd ook ja.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Welke heb jij? En de muziekkwaliteit is gewoon zoals ervoor op de radio? Zonder ruis?

13. Butchke

Butchke Niet meer actief

Zo'n ding heet een fm transmitter. Ik vind de geluidskwaliteit zeer matig iig. Wij hebben ook een transmitter in onze 2e auto. Radio en mp3 klinken vele malen fijner dan het streamen van spotify via de transmitter.. maar zo'n dingetje kost idd geen drol en als je het niet erg vindt dat het blikkerig klinkt dan kan het een oplossing zijn

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha ja daarmee :p

15. Logan

Logan Niet meer actief

Hahah. Nou dan niet ;):D

Deel Deze Pagina