Kan iemand mij uitleggen of dat kan, regeldagen met deze leeftijd? En zo ja, welk "nut" heeft dat dan nog? Mijn meisje is al een paar dagen veel en vaak aan het drinken bij mij! Ik denk dat het door een sprongetje komt - ze zit niet zo lekker in haar vel en wil veel bij mij zijn, als ik er ben. Maar, ze "regelt" nu ook mijn productie omhoog, heb ik het idee. Die was wel wat verminderd door het afbouwen van nachtvoedingen en ook nog wat afbouwen van flesjes op oppasdagen (4 dagen per week momenteel). Ik had het idee dat ze met name 's ochtends niet meer tevreden was. Het gevolg van het vele drinken overdag is volgens mij wel dat ze minder andere dingen eet. En ik heb het idee dat ze daardoor ook weer steeds eerder wakker wordt 's nachts, met HONGER! Ze zat een week of 2-3 op een comfortabele 6 a 7 uur wakker worden, maar nu is het teruggekropen naar 4 uur. Niet fijn dus , ik was zo blij met het doorslapen. Wat denken jullie, is ze aan het regelen om ieg 's ochtends weer voldoende melk te krijgen? Of is het een sprongetje en drinkt ze vooral om lekker bij mama te zijn? En die nachtvoedingen die er weer in sluipen? In mee gaan? Graag jullie ervaringen/kennis/advies Dank!
mijn zoontje is ongeveer even oud en heeft hetzelfde, hangt de hele dag aan me, wil alleen maar bij me zijn, is ook snel moe, dus slaapt veel. Ik heb het idee dat het hier vooral mamahonger is. Vanmorgen met zwemmen sprak ik met een paar moeders met kindjes van dezelfde leeftijd en die hebben het ook, maar krijgen geen bv meer. Ik denk dat het weer een sprongetje is.
mijn zoon heeft de vorige maand ook een sprongetje gehad. hij heeft niet vaker gedronken overdag, maar kwam wel ineens elke nacht voor een voeding. ook veel aan mijn benen hangen. lijkt nu weer af te nemen
Vannacht weer goed geslapen! Ze was ook gisteren op de creche, dus kon niet de hele dag aan de tiet hangen... Misschien toch verband! Ze was wel super vrolijk en gezellig gisteravond, en heeft maar af en toe piepend aan mijn benen gehangen, dus misschien is het sprongetje al aan het over gaan (of wat er dan ook was.)