Hier ook hoor! Ben inmiddels 27 weken zwanger, maar heb ook echt een kort lontje, nog steeds... Manlief vind het wel grappig en `voert`me ook nog eens extra... en dan die grijns als ik weer bovenop de kast zit...! Maar voor de kids is het wel vervelend: kan gewoon niks van ze hebben! Als ze zitten te wiebelen tijdens het eten of bijvoorbeeld onnodig (vind ik dan) tikken met hun bestek. Moet me echt inhouden, maar soms lukt het gewoon niet! Hopelijk is het na de 9 maanden weer over, hoewel ik de eerste zes weken ook geen pretje vind na een bevalling...
Ik ben weer een beetje rustiger geworden. Het is niet meer de hele dag aanwezig zeg maar. Soms nog een uitbrander naar manlief of naar de kindjes, dat is best zielig en voel ik me daarna dus super schuldig. Vanaf gister heb ik ineens een knallende hoofdpijn erbij gekregen. Meestal is dat een teken van ongi. Maar nu duurt de hoofdpijn wel erg lang ben benieuwd, tot nu toe nog niets te zien.
Ik wilde even doorgeven dat ik vandaag na 53 dagen dan toch mijn menstruatie heb gekregen. Ik was dus niet geoorloofd chagerijnig, dat maakt het misschien nog wel erger. Op naar ronde 13. Bah heb er zo geen zin meer in. Zeker niet als het steeds zon lange cycli is. Maar goed, vandaag maar weer lekker aan de chocola dat is dan wel weer geoorloofd toch!?
Mijn vriend heeft ook al zoiets van hou op ik scheld hem en zijn vrienden soms echt gewoon uit om alleen al een koekje dat ik wil ofzo
Lies, balen meid.......wat is iedereen lekker sjaggie zeg hahahahaha.....ben blij dat ik lang niet de enige ben.....